God Morgon Lördag
God Morgon
Det blir nog en lång dag idag.Av någon anledning så vaknade jag vid två i natt helt onödigt när klockan står på sex.Men nu är vi klara och väntar bara på vårt resesällskap.
Stolt ägare till tre La permer

Godmorgon!
Vaknade i ett soligt och varmt rum med katter som låg och mös (och tvättade sig) i fönstret.
I dag skall jag arbeta sedan får vi se vad som händer!
Ha en skön lördag!
God morgon och varmt lycka till ni som ställer ut!
Själv ska jag lata mig har jag tänkt. Måste iofs packa väskan för tvångsveckan i Wien …Svenska midsommar adjö!
Einar är mycket pojke nu, mycket… Det är verkligen inte lätt att ha avelshane alla gånger 

Min stackars lillflicka mår lite bättre idag. Hon fick hög feber av vaccinet och var superhängig igår kväll. Blev nästan lite orolig för henne för hon ville varken äta eller dricka vatten. Som en liten kamin var hon. Alvedon spottade hon ut och jag hade naturligtvis bara flytande hemma.
Tänkte titta på nyhetsmorgon men nu är det tydligen bara en sak som gäller på tv. *suck*
Ha en bra dag ni alla!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Jag kommer att följa bröloppsjippot. Det är inte ofta man får se sådant. Önskar er alla en trevlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Idag är jag trött. lade mig vid halv 3 igår, hade kompisar på besök och sedan vaknade man vid halv 7 som på vardagarna. Det gick INTE att somna om.
om vädret håller upp så blir det nog en kort flygtur idag. flygabstinensbesvär har man en hel del av.
Kissarna ligger och myser. Ibland önskar man att man var en katt.
Väntar på papper från JBV så man kan få hem en ny familjemedlem men de är inte snabba.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Jag följer bröllopet så länge jag hinner innan det är dags att börja arbeta. Tycker det är så fantastiskt att Sverige och en del länder håller på traditionen med kungahus. Hoppas ni får en trevlig dag vad ni än gör i dag.
Jag sitter på balkongen med ett par rexar i solen.
Sköt om er

Eftersom att vi fick gå när vi var klara så kom vi hem redan klockan fem.
LillGrisen och Q tog sina cert.CIssi blev bästa La perm och etta.Colina tvåa och Arcona trea.
En trevlig utställning.Trött som en gnu men nu är det snart matdags och morgondagens matsäck är fixad.
Stolt ägare till tre La permer