God morgon 12 Maj!
Mosan är på dag 61 idag och hon är som en boll. Jag ska försöka fixa bild på magen under dagen 
Kisi har hittills inte sagt ett ord idag, men jag antar att hon drar igång snart. Hon har löpt så hysteriskt nu i en vecka så mina öron är på gång att packa väskan och dra till fjällen på spa-semester. 
Ha en skön dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Morgon!
Nyss kommen till jobbet och det är vad dagen erbjuder.
#0 Ja, till mig kan jag inte erbjuda dig att komma på Spa, Juno låter för tillfället likadant… Pjuh! Finns det något mer enerverande ljud, hoppas man lär sig att stänga av det så småningom.. haha.
Ha en bra dag alla!

#1 Ett förtvivlat barn som inte går att trösta, det är nog mer enerverande tror jag.
#0 Jag hänger också med på spa så får pappan och bebisen stanna hemma ;)
Idag ska jag….inte göra ett smack. Byta blöjor, sova och göra ingenting. Skulle vilja hitta på något att göra. Trist att vara inne hela dagen.
Ha en bra dag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God morgon!Det är så härligt att vakna när det är ljust och solen är på väg upp.
Sköt er!Och sköt om er
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Idag så fyller LillGrisen vuxen dvs han blir tio månader.Vi får väl fira det på lämpligt sett.
I övrigt så ska jag se om jag ska sy eller tvätta fönster.OM armen vill så borde fönstren tvättas men jag är inte helt säker på att den vill tvätta fönster.
#2 Som tvilling förälder vet jag en sak som är mer enerverande en ett barn som skriker.
Hoppas att din lillskrutta blir bra i sin kolik och att ni får ordning på tillvaron.
Stolt ägare till tre La permer

#4 Det lär väl min stackars mamma veta också. Twiggie och jag är ju tvillingar…och kolik hade vi båda två. Haha
Med Vänliga hälsningar
#2 Absolut en höjdare i sömnstörning !Löphonor är inget i jämförelse.Jag vet,jag har 2 barn själv varav den förste hade kolik i perioder.Kanske därför jag inte har problem med ljudet från löphonor nu
#4 Grattis Lillgrisen,du ska få en puss i slutet på mänaden.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Godmorgon!
Sitter på jobbet och har jobbat flitigt. Behövde en liten kaffepaus i det hela kände jag… och vad är väl då bättre än att kika in här?
På kattfronten är allt gott, förutom att jag tycker det ÄR bökigt att ha katter skillda åt i ett hem. Vår ADHD-katt Einar som snart fyller 8 månader och som börjat lukta och låta konstigt på senaste tiden är såå olycklig att han inte får vara med brudarna och bebisen. Hans enda lekkompis är vår snälla och rultiga kastrathona och jag tror han tycker att hon är både för lat och långsam även om hon är mysig att snutta på emellanåt…
Inga löphonor här hemma som TUR är - det räcker med en pilsk Einar tro mig…

3/
Ja pilska grabbar är jobbiga i kvadrat.Jag är så glad att LillGrisen fortfarande är en baby.Det får han gärna fortsätta med i ett par månader till.

Badrummet städat och omnöblerat.Har länge funderat på att flytta toalådan som står därinne men inte kommit till skott.Nu är toalådan både skurad och flyttad.Nu ska jag se om städenergin sitter i eller om latmasken slår till.Min arm har klart och tydligt talat om att någon fönster tvätt blir det inte idag om nu inte Någonannan eller Ingen kan tänka sig att fixa det.

Oj, många katter med vårkänslor här inne idag, hihi. Stackars barnen med ont i magen och alla ni med skavsår i öronen.
Själv är jag en mycket lycklig kattägarinna då jag vägde min Lillsnutta igår. För ett par månader sedan blev veterinären osäker på om han skulle våga kastrera henne. Hon uppmätte två kilo på vågen, blev efter ingående undersökningar och provtagningar kastrerad och fick snabbt en matlust som vi inte sett hos henne tidigare.
Igår visade vågen 2,6 kilo!!! Är högst osäker på om det verkligen var riktigt (men det är samma våg vid båda tillfällena), tycker det verkar otroligt men det synns att hon gått upp en hel del och om så bara hälften av det är sant så är jag i alla fall mycket lycklig över det!
Njuter av att snart få vara ledig fyra dagar i rad!!

Vad härligt att det går åt rätt håll!
Det är ju väldigt olika beroende på hur katten är byggd men min lilla speta väger 2,8 kilo nu och är i topptrim i kroppen! Riktigt musklad och go! Fick beröm för det i Lidköping att hon "vägde mer än vad hon ser ut" och det är ju så det ska vara :)

¤12 oj vad stor hon blivit jämfört med hennes smala smärta kropp hon haft innan
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
# 13 Ja, visst är det så! Helt ofattbart 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#12 Oj! Vilken makeover!
Med Vänliga hälsningar