God morgon 1a april!
God morgon!
Idag är det första april och jag kom just på att man får luras.. Undra om jag kommer på något smart tills min kollega anländer till jobbet..
Ha det!
God morgon!
Ja, idag får man luras!
Undrar hur jag ska luras… 
Ha en fin dag, och gå inte på den enkla 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Sista dagen på jobbet innan långledig (eller egentligen långhelg). Min löptjej har gått ur det mest intensiva stadiet och inatt sov jag ostört mellan elva och halvfyra, senaste nätterna har man annars vaknat med 1-2 timmars mellanrum. Så skönt att få sova!
Lilla damen skulle kastreras i tisdags men då var hon i det värsta löpextaset någonsin och bara ålade omkring på golvet. Fick ny tid för kastrering på tisdag vilket känns skönt i och med att hon verkar fara rätt illa av löpen. Min lilla skrutta som är så mager och stresskänslig i vanliga fall blir ännu magrare och uppstissad. Inte utan att man blir lite stressad själv också…
Inte alls som min andra jämnåriga dam som väger ett halvt kilo mer och älskar allt som händer. Finns ingenting i världen som kan göra henne rädd eller ängslig. Inte alltid bra heller då hon lätt hamnar i övermod och kan kasta sig in i vad som helst, hihi. Det är kul att de är så olika individer och bästa vänner nästan hela tiden.
Inte blivit lurad ännu, vad jag vet. Har inte lyckats komma något bra jag heller men har funderat en del. Hoppas att ni får ara med om roligheter allihop!

Skön morgon! Lillpluttan har sovit som en liten gris i natt och det har jag också gjort. Fick en liten extra stund över nu på morgonen att äta frukost med båda armarna.
Går här och är så nyfiken på vad Model och Spender kan ha kokat ihop. Minst en svartvit van skulle jag tro 
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

God Morgon
Glädjs fortfarande efter mitt samtal med en kunnig kattgenetiker skönt att få sina teorier bekräftade.
Idag ska vi fixa lite hemma sen blir det stan.Handla mer medicin och mat till grannarna och sen ska vi ut och äta thaimat med stora sonen.
Stolt ägare till tre La permer

Jag har redan blivit lurad. 
Jag fick ett mejl från flygklubben att de installerat alkolås i flygplanet och man måste blåsa för att få igång motorn, jag tyckte det var fantastiskt bra men fick sedan reda på att det var ett skämt
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Haha
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#5 Ett toppenskämt!!!
Här trimmar vi kvasten för fullt, så jag och grabbarna kan flyga iväg till Blåkulla eller var det Märsta? ;o)
Glad påsk!

God förmiddag!
Har redan hunnit med ett möte inne i stan, utan att bli lurad, tror jag.
Skall snart iväg på en lunch med en kompis. Småkatterna racar omkring här i brorsans stora hus och tycker det är väldigt spännande med nytt ställe.
#8 fin bild på brorsan tycker Vilde
Ha en bra skärtorsdag!
God dag och trevlig Skärtorsdag,jag torktumlar just kvasten för en liten flygresa framåt kvällen.Hur vi ska klara oss nästa vecka(eg 3 dagar) utan CRXiFokus är en gåta.Men ska man göra om system så ska man.Sköt om er och störta inte med kvastarna flickor!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Längtar hem till helg, fyra skälvande timmar kvar på jobbet!
#5 Det var roligt. Tror inte jag blivit lurad ännu, inte hört nåt kul heller, tyvärr.
Ska flyga säkert och försiktigt på min kvast, jag lovar! Gör det ni andra också!
#8 Fler katter som tycker om moppar, Boy här hemma brukar dra fram den när jag ställt den i badrummet. Man kan hitta hela moppen, med kvast och allt ute i hallen när man kommer hem ifrån jobbet. 

#12 Hehe, ja visst är det smidigt med städhjälp
Gere tycker mest om att stå precis där jag ska moppa samt att springa runt och sladda på det hala golvet…