Kul med ny klösmöbel!
Det är alltid lika skoj med nya möbler, speciellt nya möbler med klös!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Åh vad fint. En liten fråga bara….använder du superlim på dina katter när du fotar dem…
?
Det ser ut som om de har var sin helikoperplatta att lyfta från och landa på och ingen skule bli förvånad om de skulle lätta - inte med de öronen.
Ha en fin vecka allihop!
-- Eternity is a very long time --
Superfin klösmöbel och ännu finare inneboende ;)
Hihihi! Yes! Superlim är grejen! 
Tack! 
www.mytwiggs.com

Ohhh så fint och roligt :D
Måste köpa ett nytt klösträd.. Mitt sjunger på sista versen här hemma.. 
fina bilder fina katter fin klösmöbel

Hihi, söta bilder.
vi köpte ett nytt träd från golv till tag för någon månad sen. Det första våran skogis gör är att hoppa upp och nästan välta omkull det. vi fick skruva fast det i väggen

Det är världens rally där nu med rexarna och en stor klump.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

www.mytwiggs.com
Ja det ser ut som ett bra träd Twiggy :) Kan du skicka över lite av ditt special lim, så jag kan fota lite kattungar.. de sitter ju inte precis där man satt dem … om man säger så - när man ska fota 

Vilken fin familj,Kul sammanträffande.Spirre fick ett nytt klösträ i tisdags å det roliga var att han fick en pälsboll som jag satte fast i går kväll så nu har han nästan exakt lika som sin syster å mor. Jag ska limma å fota i helgen, han fick även en mjuk borste igår en sån man har till pannan på hästar och han älskar den!!
# 12 Åh så kul! Jag ser fram emot bilder på honom med nya klösträdet! Jag och R måste ju komma och hälsa på er snart!!! 
Mina missar har också en pannborste! De är såååå mycket billighare än de flashiga specialborstarna (som jag också köpt ett antal av och slarvat bort), och pannborstarna är lika bra 
www.mytwiggs.com