Örebro 31 jan
Vilka ska på utställning i örebro 31?
det var bara 17 rexar så vi är lite under representerade.
jag och syrran kommer med 7 st. i klass 11,12 och 7.
fler?
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Lycka till.Jag är lite less att åka på utställning eller hur jag ska uttrycka det
,så jag sparar mig till de 3-4 vi har i Uppsala
.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

jo det kan vara lite segt på utställning ibland men jag vill gärna få bedömning på min första kull. är jättespänd för vad dommaren tycker.
Kommer inte heller. Jag hoppas ha små kattungar här hemma då och då försöker jag undvika att springa på utställning.
Lycka till ni som ska dit!
#2 Efter drygt 20 år i kattsvängen så kan det bli lite segt,ja.
Jag förstår att du vill ha en bedömning på din kull.Jag ställer också ibland för att jag dels måste för AG eller få ett omdöme.Eller för att jag just då tycker det är jätteroligt med utställning och ska träffa trevligt folk där.Men det blir inte särskilt ofta.Max 6 ggr /år
Jag kommer dit! Det ska bli så trevligt att äntligen få träffa dig Mona! Syrran din har jag ju träffat några gånger redan men ska bli lika trevligt att få träffa henne igen.
Har med mig en cornish i klass 9, inte min men "lånar" med henne. Sen har jag 3 egna sphynxar med.
Hör till den skaran som bara ställt ut i fem år och tycker utställningar är jobbiga men ändå helt underbara, därför jag måste söka mig söderut ut för det finns alldeles för få här uppe i norr ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Jag ställer i Örebro men jag ställer på lördagen.Jag har sex katter med mig två cornishar och fyra La Permer.Det ska bli så spännande.Ställer La Permerna både som kull och som individuell.
Stolt ägare till tre La permer
#6 LPbebisarna ,ja det förstår jag att du tycker är både spännande och roligt!Lycka till med krabaterna!

¤5 det ska bli kul att träffa dig med. Mia har berättat en del om dig.
du får inte vara för nära med en nakenfis för då kanske jag med vill ha en..
Jag och R kommer med våra småttingar. Ställer Zoo, Shakespeare och Cannibal individuellt + kullklass. Undrar om det var lör el sön jag anmälde till. Det måste kollas upp…
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Jag kommer att ställa min lilla Spike på lördag… om det inte är snöstorm.. *hoppas inte*
#10 farmors plutt
Lyckatillpuss
!
Jag kommer att ställa Solomon på lördagen
#0 Jag kommer inte denna gång, tanken är att jag ska den helgen både jobb och resa typ 35 mil åt andra hållet efter jobbet, men vet att vi kommer att råkas framöver…. samtidigt var det synd att vi inte hann råkas när jag var ner med Q, men det är som vanligt att man skulle vara klonad
, ps småttingarna dina är ju bara såå söta!!

#13 det var ju synd att man inte fick träffa dig men det kommer fler dagar. ni var lite för snabba med Q. hihi.
hihi, hoppas domaren också tycker det.
Min S*Rexlicious Dumle kommer dit på söndag och min kompis ska ställa sin Sphynx.
SÅ JAG SKA DIT!!!! :D
Va roligt att du ska ställa Tyras kull. Nu längtar jag ännu mer!!!! :D

#15 vad roligt med en halvbror till tyra =D . ska bli superskoj att ställa bebisarna. längtar lite smått.
Jag ställer på söndagen . Min lill Stina.
#8 Kommer att vifta med små nakenfisar framför dig hela tiden ;)
#15 Dumle ser jag fram emot att få se på riktigt! Han har varit lite av en favvo men när jag fick höra från en god vän att hon kände hans matte blev jag lyrisk o så ska han ställas ut med! Kunde inte bli bättre!! Vilken sphynx är det som kommer dit som du vet om? Har ju lyckas luska ut vilka nästan alla sphynxar det är som är anmälda dit ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#18 Vad jag vet så får inte klubbarna avslöja vilka katter som kommer.Möjligen kan du få veta antalet av en viss ras.Vissa klubbar lägger ut på sin hemsida antalet,men aldrig katternas namn.

Visserligen får inte klubben avslöja vilka katter som kommer men många gånger vet man ju ändå.Man har ju kontakt med andra utställera.
#20 det är en annan femma
!Då är det inte bakvägsinfo från klubben.
Ja, det ska bli jätte kul att se Dumle på utställningen!!! Har inte sett honom sen han flytta här ifrån och då var han min favorit med….så det ska bli jätte spännande! :D
Ska höra med min kompis om det är ok att jag lägger ut hennes sphynx namn här innan utställningen :)
#19 Kanske skrev lite luddigt men iom att jag o min kompis står för nästan alla sphynxar där så är det inte så många jag inte vet vilka det är ;) Ankis kompis vet jag nog inte vem det är så därför hade det varit kul o ¨få veta vilken katt det var då man inom en sån liten ras har koll på dem flesta katterna ;)
#22 Annars om hon inte vill det ska läggas ut så här officiellt kanske du får pma för henne vilken liten kissa det är hon äger!?
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#18 åh nej.du får inte göra så, jag vill då ha en persika.

# 26 Jag ser att mina kattungar kommer att få se hur en riktigt stark haka ska se ut
Vi ses!
www.mytwiggs.com

#26 vad fin han är.
#24 Så kul att hon kommer! Det var väl den kissan din syrra hade?
#25 På några månader har jag nog små periskor till salu! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Jag ser ut att komma men utan katt. Det blir assistentgående för min del. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Nu ligger domarfördelningen ute.
Mina sex katter hamnade på tre olika domare och jag vet ännu inte vem som ska döma kullen eftersom att jag inte vet om NERK räknar LPL till kat 2 eller 3.
Typiskt… domarfördelningen för söndagen är inte ute ännu…. Men inte har någon fått bekräftelse? Jag har inte fått det. Hoppas att vi kom med 
www.mytwiggs.com
#31 Där man ser antal anmälda katter ligger La Perm under kat 3.
Tycker det ska bli sååå spännande!! 23 anmälda sphynxar! Har aldrig varit med om så många någongång på en och samma utställning! Lite trist med "bara" 17st rexar då det är något jag brukar va van att det är fler av…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Så långt tämkte ju inte jag.Tack det innebär att Thea kommer att bedoma Arcona och Colina,KarlP kommer att ha Bavaria och Enderlain.LillGrisen och Stella kommer att gå hos samma domae.Anna.W.
Kullen kommer att gå hos Donatella.
#33 Så kul med så många SPH!! Fast du vet ju vilka som är mina favvo… ;)
Synd att det blir så få Cornish Rex.
Nu vill jag att söndagens domarfördelning ska komma ut 
www.mytwiggs.com

söndagens är ute =D. 3 Rexdomare, tur att det inte är bära själv, det hade blivit väldigt spring då vi har alla domare.
Men det är väl ingen av er som har fått bekräftelse ännu? 
www.mytwiggs.com

Nix ingen bekräftelse ännu.Men den lär väl dyka upp snart.Sen har jag ju inte till 100% löst hur jag ska ta mig dit och hem ,men det löser sig väl.
Jag får Anna Wilczek till mina tre sphynxar och cornsihen jag har med till låns döms av Donatella Mastrangelo, skönt att för ovanlighetens skull bara ha två domare att ha koll på.
#39 Nä bekräftelserna har dem inte skickat än men om man inte har anmält väääldigt sent så har man kommit med. Iaf cornish o sphynx. ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#41 Har de inte skickat ut bekräftelsen än så bör den komma i dagarna..
Tror jag betalade första dagen, men i alla fall. Jag håller tummarna och tror att vi kom med. Gjorde vi det så ser jag fram emot att få mina katter bedömda av bra domare 
www.mytwiggs.com
Bekräftelserna är skickade idag .
Med lite tur har ni dem på måndag .
#29 Just precis! :)
Är så ledsen… har blivit tok-förkyld. Typiskt att bli det idag när det var dagsför utställning imorgon.
Lille Spike får en annan uppgift här hemma imorgon, nämligen hålla en sjuk matte sällskap och värma henne.
Lycka till alla ni som ställer i helgen! Jag ska försöka orka hålla tummarna för er! Men jag tänker på er dessto mer ;o)

#46 Så trist att du inte orkar åka.Kommer ni till SK?Birka?
#47 Både SK och Birka är inbokade ;o)

Vad kuldå ses vi då Jag har tre La Permer med mig till SK och en La Perm och en cornish till Brka.Jag vill inte utmana ödet eftersom hur det beror på hur det går imorgon men ev firar vi med skumpa på BIRKA om det går bra där.
#49 Håller tummarna för att det går bra idag för dig! Jag ställer ju bara söndagen på Birka, men bor oförskämt nära, så jag kommer förbi på lördagen också ;o)

Det gick bra idag så nu köper jag en flaska skumpa och hoppas att jag får delen den med några goda vänner på BIRKAs utställning på påskafton.
#51 GRATTIS! Vad kul. Som sagt Birkas lokal ligger granne med mig så jag kommer förbi och håller tummarna!