Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 2244 ggr
Dolleminas
0

Morgon 11:e Januari!!

Snart på väg till jobbet och skola för barnen, känns skönt att det är slut på alla "konstiga" helger ett tag nu…Glad

Ute är det -1,5 så det är snart dags för bikinin.. Flört ska vara lite mildare några dagar är det lovat…

Ha en bra dag alla!!Skrattande

RacerDonnans
0

God morgon!
Dags för jobb och skola, vi börjar kl 8.00 idag så det är rivstart.
Här har vi  -18,5 fortfarande, ingen värmebölja här inte och vi har inte haft varmare senastet tiden.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Leffe
0

Full fart för er ovan med andra ord. Själv tar jag det lungt, men en förkylning börjar att sätta fart. Katterna sitter helt chockerade och tittar på sin husse - uppe så här tidigt.

Sköt om er

Mona22
0

usch , hade gärna sovit vidare men jag måste till veterinären för vaccinering och sen veterinärintyg. de sista 2 ska flytta på fredag. ägaren har varit på semester och nu är det dags att de flyttar .

MonicaLagerquist
0

Idag ska vi också in till veterinärn,hoppas att det vänder och blir varmare.Vi har minus 17 just nu.

Stolt ägare till tre La permer

AlexH
0

Godmorgon, Dagis och jobb väntade tålmodigt imorse… Kyra börjar bli en liten rund tjejja.. det är ca 3 veckor kvar! Jag ska försöka få till några bra bilder på henne och magen lite senare :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

PetrasLova
0

Här var det upp i ottan klockan 07 - det kändes som ottan då jag låg och snurrade mellan 04 - 06… så när klockan väl ringde var jag som döööd…upp och heja på tonåringen för han kan ju snoooza klockan tills på em om han fick bestämma…skoldags för både mamman och sonen mao.

trångt på bussar och köer på motorvägen och tunnelbanan knökfull , väl framme i skolan så är dagens föreläsningar inställda pga sjukdom Skrikandes

Vända hemåt igen…så nu sitter jag här och undrar om jag ska gå och lägga mig och låtsas att det är jul lov och läsa bok och kattgosa eller ta ett litet träningspass först…tror på det senare så kan jag bara mysa hela eftermiddagen och kvällen Kyss lite rörelse gör kropp och själ gott.

Ha en vacker dag i solen!

EvaG
0

Här är det en underbar vinterdag med strålande sol. Verkligen vackert.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
0

Idag lyckades jag med bedriften att köra av vägen. Det blev inga skador på mig eller bilen. Det tog ett tag innan jag lugnade ner mig må ni tro.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MonicaLagerquist
0

Nu har vi varit iväg och lämnat Crille.Han klev glatt ut ur buren och for runt överallt och spanade på allt.Hoppas nu att det fungerar och att de inte tycker att han är en superjobbig katt.Det känns sorgligt men jag tror ju eller rättare sagt jag vet att det här är bättre både för honom och för mina honor.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag vart och fotat sphynxbebisar…

Sååå fina och underbart söta!

Ger er ett smakprov..

EvaG
0

#10 Vad den ser ledsen och bekymrad ut.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

RacerDonnans
0

#8 Skönt att det gick bra. Snopet och man blir skakis rätt länge efteråt oavsett hur det gått.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Gittan
0

#12 Kan inte sova.
Sitter och tänker på avåkningen. Rådjuret klarade sig oskadd också. Tänk om jag träffat rådjuret eller kört på ett träd.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Eine
0

#13 Vilken tur att du klarade dig!Hade du kört på rådjuret hade bilen varit mos och du hade nog fått blessyrer av allvarligare slag.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora