SW
Vem ska gå? Och med vilka katter?
Han har bokad resa, men kommer utan katt.

Vi kommer dit med S*Jazz-Annas Charleston 
Jag hoppas komma med S*Kattmillas Absint och om inte matte far själv så S*Kattmillas Bénédictine
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#2 Va bra då kan vi samåka? Jag ska komma med Blid och Chevy, dock ingen rex alls.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#3 Det vore hemskt trevligt, vi får prata ihop oss lite om det! :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#4 Kommer förbi imorgon. eftermiddag/kväll. Hemma? Ursäkta ot.
Kommer med Tapini
Hmm jo nog tror jag att jag kommer. Med vilka katter vet jag inte än riktigt. Gobi blir det nog och kanske en eller ett par till. Vi får se 
#5 Japp, är hemma så kom förbi du ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#2 Matte ska ju inte alls åka även om hon skulle vilja, tyvärr tar studierna fart just då. men jag överlåter Lilly med varm hand….
Kommer utan katt! Attans! Jag har inget att ställa just nu :(
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Jag kommer med Linus och Charlie 
Vi kommer med Sessie…, och kanske någon mer, vet inte riktigt än.
Kul ska det bli 

Jag hade spetsat in mig på SW men som det ser ut nu så blir det inte så. Den jag har kvalificerad har tappat lockarna och den som har lockar verkar inte bli kvalificerad. Sånt är utställningslivet. :p
#5 finns det ev plats för mig och 1 liten Diddi??

Har funderingar på att anmäla min röda, nu när hon ändå är kvalificerad. Men tycker att det känns drygt att behöva vara där 2 dagar när man egentligen bara ställer en dag + att husse inte är så glad åt att släpa katten med sig på semestern, så det lutar åt att det inte blir ngt SW för oss.

#14 Nä, tyvärr. Jag hade ju inte haft något emot det, men jag har bara en pytte liten golf. Så med katter och packning så ryms det bara två. Bilen är verkligen inte stor ska du veta….

#15 håller med dig, hade också åkt om man slapp vara 2 dagar.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus