Bimsie´s Maxwell Silverdröm
Min gosiga hane finns tillgänglig för ett fåtal parningar om intresse finns. Han heter Bimsie´s Maxwell Silverdröm färg ns2133 och är född 2006-06-03. Han har precis blivit Champion. Han HCM scannades 31/10-07 utan anmärkning. Han kommer FIV och FeLV testas innan parning (han testades negativt den 27/6-07). Han har blodgrupp A. Mäski har en underbar päls och är lugn och superkelig.
Mamma är: Bimsie´s Selene Silverdröm
Pappa är: Kallibunker´s E.T. Phone Home
Om intresse finns, skicka ett mail till pallemaxwell@hotmail.com eller pm:a mig.

Gullegris…och brorsa till Mis( f.d Mischa..) pappa…bara en sån sak
!!

Tar han fortfarande bara emot SVERAK katter?
Stolt ägare till tre La permer
Sverak och andra FIFE-katter också??
Han är supersnygg! Var bor han??

Han är väldigt tjusig!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Tack, han är världens snällaste och goaste katt och det vore kul om han fick några avkommor med trevliga och friska honor. Jag har inga planer på att kastrera honom då han inte strilar…än (kanske man skall tillägga
)
Mäski bor i centrala Stockholm.
Synd att våra damer är för små ännu :) Hoppas att han inte börjar strila! Jag har en liten skrikpella bakom mig! Hanar kan verkligen vara mer eller mindre haniga :)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Åhh pussa honom från mig!
Jag var ju faktiskt med på hans första utställning och han var helt kolugn sötnosen! 

#9 jo det var ju både Mäskis och min första utställning. Jag var då nervös så att det räckte för oss båda. Det är ju nästan ett år sedan…
#10 ..men du fixade det galant ! 

Han är så himla snygg!!!! Skulle absolut vara intresserad av en avkomma!

Å, tack. Tycker också det
Blev kär i honom när han endast var 3 veckor och jag hälsade på hos uppfödaren.

Jag blev kär i honom när jag tittade på din profil tidigare 

Han är fin lillkillen, vi har kusin Gråis hemma och de är kusligt lika, samma färg också 

#15 Jag var inne på er sida och oj vad Mäski o Gråis är lika i ansiktet. Nästan kusligt. Samma uttryck. Mäski är utan vitt vilket är skillnaden i färg.

#17 Ja just, han har vita sockar
Så är Gråis lite gråare hihi Jag tror jag har bilder på honom i crx i fokusgalleriet också. 
Han är sååå snygg!!! Idril vill fortfarande ha honom, själv har jag tyvärr inte råd att fara söder och para igen, samt att jag ju redan använt hans kusin, Gråis bror Mysli till henne så skulle ju bli lite väl samma då. Men snygg är han ändå!! 
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Jag gillar den lite ruffsiga pälsen! Fuffens är ju också lite ruffsig (om man inte borstar honom med klädborsten - då blir lockarna exemplariska). Det är gulligt tycker jag.

Han är riktigt fin tycker jag. Pälsen är jättefin! Det var roligt att träffa honom och Ella i Örebro. Mäski var så otroligt mysig ju! =)
Åh… så vacker!
Åh vilka härliga bilder på Mäski!!!! 

#22 Han var nybadad då bilderna togs därav rufset 
#26 Aha!
Ja, Fuffens är ju ruffsig ändå - nybadad eller ej.

Ger denna tråd en putt då Mäski fortfarande är fertil och det finns kanske någon dam där ute som är intresserad av en dejt med honom
. Mäski har nu titeln Grand Internationell Champion.
Han är jättefin, Mäski, men han är ju släkt med oss 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#28 VILL men då han är för nära släkt med Pearl som är den enda fertila hona jag har kvar så är det ingen bra ide… *snyft*
Han är så underbart fin, och så ÄLSKAR jag ju tabby!! 

#30 Jag han är ju kusse med Mysli och Gråis.
Mäski är så fiiin!

vad snygg han är, men tyra är inte redo förrän juni/juli ungefär.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Han är vacker som en dröm *ler* men tyvärr för nära släkt med mina tjejer oxå. Har fått se honom i verkligheten och han är en vacker charmör … :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#31 Jo jag vet… önskar han inte var det för de hade kunnat få SÅÅÅ fina bebisar tillsammans