Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 530 ggr
[Silkwaves]
0

God Morgon 10 oktober

Å vad jag hoppas att denna dagen blir en bra dag. Inga sjuka katter, inga olyckstillbud och inga arga ironiska taggade inlägg på forumet.

Önskar att vi människor kunde vara lite snällare med varandra och generösare. Inte alltid tolka allt till det värsta. Livet har många nyanser. Det är inte bara svart och vitt. 

Kram på er alla där ute och Trevlig Helg

RacerDonnans
0

#0 Låter som en bra start på dagen om det blir som du vill, jag instämmer i din önskan.
Kram även från mig!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

miano
0

God morgon alla människor där ute.Glad

Hoppas alla får en bra dag,och en skön helg…

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Dolleminas
0

Gomorgon, här skiner solen redan, det var ett tag sen känns det som…. Är ledig idag och har som vanligt tusen saker som ska hinnas med, en sak ser jag framemot… jag ska börja träna på gym(Skäms) dels för att det behövs men även för då kan jag få hjälp med min fot som "är som den är"…

Sen i helgen har det kört ihop sig så det blir mer jobb än vanligt, vilket iof är som vanligt (allt extra är väl bra när man annars har "bara" 50%)Tungan ute

Ha en trevlig och bra dag alla!!!!

MariaT
0

God morgon allihopa =)

Efter en 5 veckor med bara en massa elände så kanske det känns lite som det börjar ljusna, även om solen lyser med sin frånvaro idag.
Kanske om man har tur så tittar den fram och säger hej.

Alla mina små bebsiar har landat i sina nya hem för, dom åkte för drygt en vecka sedan. Har fått fantasktiska nya ägare och bara det värmer i kroppen.
Lycka till nu allihopa som köpte era små ur Ida´s första kull hoppas ni kommmer får mycket glädje av era små =)))

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag fryyyser! Jag får bälja i mig te i stora mängder och längra till våren! Flört

I kväll kommer Myra med familj hit och hälsar på. Det ska bli trevligt!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Godmorgon

Idag får vi besök av Sandra/ Sashimis och vi ska ha det sååå trevligt! Glad Det ska inhandlas lite mat och grejer under dagen och kanske även bakas lite bröd. Jag har varit trött och ledsen hela veckan nu så det här är precis vad jag behöver.

Ha en fin dag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Avots
0

God morgon!

Ute börjar solen titta fram och björkarna är guldgula!

I dag skall jag försöka tänka ut hur jag skall slippa minusgrader i min förstuga tillika "toa" i vinter……

Ha en bra dag och helg!

MyTwiggs
0

# 6 Jaaag vill vara meeed ju! Flört Vi skulle ha maaassor avv babbla om Flört

Hoppas ni får så trevligt som jag misstänker att ni kommer ha så får jag ha trevligt med Myra och hennes familj. Hihi! Vi får ta en ordentlig uppsalaträff någon annan dag!

www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

#8 Ja, en Uppsala-träff låter ju inte helt galet om jag får säga det själv. Vi får försöka fixa ihop något på andra sidan nyåret tycker jag (innan är det på tok för stressigt för min del!). Hälsa Myra och se till att ha en riktigt trevlig dag!

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

God morgon alla rexälskare!Här har det kommit fler rexar på förmiddagen.4 st bebisar som handmatas av mig till i natt.Jag tar inte emot besök, hinner inte gå på toa, och har tack och lov en vattenkokare som jag kan ha nära mig(till kaffet) och en trådlös telefon..pust..

Sköt om er idag /denna dag är unik.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

KatternasMatte
0

#10 Grattis till bebbarna Skrattande Förstår att det är fullt upp.

Dolleminas
0

#10 Det låter mysigt i all stress…Glad

Eine
0

#11 tack, ja,jag törs ju inte släppa sällskapet med blicken.Det är ena snabba små pyren att söka sig in under mammas klänning….

KatternasMatte
0

# 13 Aha, är det en delningskull, eftersom lilla mamsen har klänning? Flört

Eine
0

#14 Alla Rätt!GladTur att hon födde i morse, det är ju lättare att vara vaken och alert på dagen.

KatternasMatte
0

#15 Ja helt klart Skrattande

RacerDonnans
0

#4 Skönt att du tycker det börjar ljusna om än så smått. Jag önskar också era kattungar all lycka i de nya hemmen. Hoppas det blir ljust och glatt hos dig snabbare än du tror.

#10 Grattis!! Härligt, men oj vilket jobb. Du vet ju vad du har att göra idag då.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

pallemaxwell
0

Ännu en stressig vecka på jobbet är slut, så skönt. Nu skall jag och katterna mysa och busa. Vi brukar leka tafatt på kvällarna. Detta är något den äldsta, Paulina, har lärt de andra.

#6 Du kommer få ett paket på posten i veckan som kommer från mig Skrattande

MyTwiggs
0

Nu säger jag god katt (neee.. God natt!) Jag ska lyssna på 22 katter i samma låda och imorgon ska jag plugga på medarbetarrollen lite så jag vet hur allt funkar! God natt allihopa!

www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

#18 Paket på posten? Nu blir jag sjukt nyfiken!! Är du säker på att det var mig du menade? Skrattande

S*Godreign's Cornish Rex

pallemaxwell
0

#20 japp, du vet vad det är, cd med norgeminnen Skrattande

AnneAlva
0

#21 Oooh! Shiny! Skrattande

S*Godreign's Cornish Rex

Mona22
0

kunde gärna varit en jobbfri helg men det var det inte.

har jobbat från halv 8 till 13:15 och ska sen tillbaka 16:15 och jobba till 21. hela dagen försvinner. Gråter. ta vara på dagen ,ni som är lediga Glad

Inlägget är låst för nya kommentarer