OT roligt "test".
Har saxat detta från ett annat forum. Lite intressant var det. Får se vad alla här får ut av det….. Ska avslöja sen vad mitt svar blev… *Fniss*
NI får scrolla sakta, eller korta bitar, så inte svaret kommer upp för tidigt….
Här kommer Ett litet roligt test….ganska otroligt!
Ta dig ett par minuter för denna lek, den är rätt mystisk…fattar inte hur
det går till.
Följ instruktionerna så snabbt som möjligt, men läs inte vidare på nästa
fråga innan du svarat på den föregående.
Du behöver inte skriva ner svaren, bara
svara i huvudet och gå vidare till nästa fråga.
Hur mycket är:
12+18
RIKTIGT 30
3+56
RÄTT 59
89+2
YES YES 91
12+53
JAJEMÄN! 65
75+26
RÄTT IGEN 101
25+52
JOPP 77
63+32
ALLDELES RIKTIGT 95
Jag vet! Matematik är hårt arbete, men det betalar sig!!!!
Kom igen, ett par till…
123+5
KORREKT 128
111+222+333?
Fick du det till 666? Rätt!!!
SNABBT NU! TÄNK PÅ ETT VERKTYG OCH PÅ EN FÄRG!
LITE LÄNGRE NED
LITE TILL…
BARA LITE TILL…
Du har tänkt på en HAMMARE och RÖD, inte sant???
Om du inte har tänkt på en röd hammare, är du bland de 2% som har en
annorlunda (onormal) hjärna
98% tänker på en hammare och röd, när de utför denna uppgift.
Om du inte tror på det, skicka detta mail vidare, och folk svara hur det
gick!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Jag tänkte på SÅG och RÖD. SÅ min hjärna är 50 % normal. Andra hälften är, som jag redan vet, alldeles kocko! *hi hi'
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Har gjort detta några gånger förut och det visar sig att jag är "onormal". Jag tänker på tång och gul. Men mina kollegor tänkte rätt, har de berättat för mig…
Tror på något sätt att det ska vara det vanligast verktyget och att när du har jobbat med matten är du avslappnad och tar det som först dyker upp?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Blå hammare här, så lite lagom onormal är jag väl då ;)
#3 Samma här! Hammare och Blå!
HJÄLP!
Tänkte "hammare - röd" 
Det var verkligen ett udda test! 

Röd och hammare -
eller
, vet inte riktigt, kanske lite tråkigt att vara som 98% av befolkningen… men å andra sidan, jag är ju fullkomligt normal!

..gjort testet tidigare….röd o hammare….sällar mig till de "normalas" skara…..vad nu normal är…*harkel*
En blå hammare tänkte jag på. Då var vi tre sådana onormala typer.
Jag är då helt onormal för jag tänkte på grön skiftnyckel…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Hammare och grön! Ja jag är väl inte som alla andra ;)

Hur??… naturligtvis tänkte jag på en röd hammare..??

Jag tänkte på en blå hammare, så nog är man lite onormal

Tillhör de onormala - gul skruvmejsel! Har en, den ligger för tillfället på ett litet bord bakom mig…. :))

Hammare och rosa..men helt ärligt så tänkte jag egentligen röd precis först..men ändrade på en sekund till rosa..
Så..jag är väl lite halvannorlundar då..
Tycker dock det är konstigt att man tänker röd till hammare-de brukar ju ha svarta skaft oftast..eller trä..men färgen ska väl ej höra ihop med vertyget…men man tänker lätt så..
Och..en rosa (blommig) hammare har jag faktiskt sätt..det var den jag fick upp i skallen..
Hihi-kul!

Jag fick röd och hammare men direkt efter tänkte men, det lär ju ingen veta….och så stor det röd och hammare!!! Jag undrar hur detta går till? hur fasiken får matten fram det där?!

hammre och röd var det första som dök upp i mitt huvud! huu, vad läskigt!
Pensel…men såg ingen färg…. 

Hammare, röd. Lite spooky!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Jag tänkte på hammare och röd. Lite skrämmande.

hammare ,blå. bara för att det är min favvofärg.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Gjorde just testet på maken och han fick
Blå fil?!?! Hur onormal är han på en skala? *fniss*

Det här var ju lite skoj, röd prickade jag rätt, men så var det ju ingen hammare utan en skiftnyckel. (Fast.. bilden jag såg var en skiftnyckel, ordet jag tänkte var skruvmejsel, jag är nog inte så hemma på verktyg?
)
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

OMG!! Jag tänkte också Hammare och röd! ! !
Sa det till och med högt, vääärsta förvånad jag blev.. 

hammare och gul blev det för mig 

Ja, jag är alltså helt normal….(närmast alldaglig)…hammare och röd var det här med, fast jag blev superöverraskad! Fattar inte hur det funkar. Tyvärr hör min man till de ovanligare, han tänkte på ett multiverktyg, typ insexnycklar och på färgen brun(!), men så är han ju hemma och är sjukskriven för utmattningsdepression så det var väl vad man kunde vänta sig…stackarn, inte ens rätt färg fick han till…
Tack för ett gott skratt Fylgias!

Skiftnyckel och blå, oki diagnos onormal ;-)
Har ni sett denna då? Vilket håll snurrar tjejen? Kan ni få den att byta håll? Vilken hjänhalva dominerar hos er ;-)
http://www.news.com.au/dailytelegraph/story/0,22049,22535838-5012895,00.html
jag tänkte rött men minns inte verktyget, för jag läste och scrolla.. röd tror jag att jag tänkte pga av att 666 sympoliserar jävulen.
men de där med bruden, vadå? hon snurrar ju clockwise hela tiden?
Jag tänkte såg och svart. Hmm..undrar vad det betyder.. Jag vet redan att jag inte är som alla andra *skrattar* 
#26 hihi…funkar ju! Upptäckte att när jag slappnade av så snurrade tjejen clockvise, och när jag koncentrerade mig så snurrade hon åt andra hållet! FRÄNT!

#29 Jag provade också men som du vet är min hjärna totalt väck så hon bytte håll hela tidne fram och tillbaka, snurrade som längst typ 5-6 sek åt samma håll men både höger och vänster varv lika mycket. Min rumskamrat just nu tyckte det gick åt höger hela tiden och då kollade vi på samma bild.
Skumt. Två roliga bra test. Jag var ju helt normal i Fylgias test som tur var.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Jag kan inte få den sabla danserskan att ens för en millisekund byta varv! Clockwise hela tiden oavsett om jag är avslappnad eller fokuserad. Måste ju vara bra att kunna bestämma vilken del av hjärnan man ska jobba med, dvs att man kan vända på henne. Synd bara att hjärnan styr mig och inte tvärtom. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#30 Du ska inte vara ledsen för att du kan byta varv på henne, det betyder att båda dina hjärnhalvor är ungefär lika dominanta.
Medsols innebär att man ser det stora och är känslostyrd bla. Motsols tillhör de logiska och de som inte vågar ta risker.
skiftnykel röd… jag är normal
blå hammare här!
haha ganska dåligt test:P har ju inget att göra med siffrorna^^
kanske lite diskret psykologi med 666=djävulen=röd
och hammaren är väldigt vanligt verktyg så…
Röd hammare här!
Vad gäller den snurrande bruttan så var det clockwise konstant.. men det är ingenting som förvånar mig :P Jag kan inte förstå hur hon skulle kunna byta håll 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com