Badande
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Såg just den här videon på youtube, dock på sphynx men dom flesta av er gillar nog dom också
Det känns inte som det är så vanligt att ens katt är sådär trivsam i vatten?
Åååå! Jag äääälskar sphynxisar! Har haft den äran att dela hushåll men en, men det ver ingen höjdare tyvärr! Han var underbar, men gick inte ihop med övriga missar alls 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Jag är väldigt sugen att skaffa mig en spynx eller två, men dom är inte gratis^^ blir lite väl mycke pengar på en och samma gång:p
Ett vattendjur
Vilken myskisse! Att jag gillar sphynxar är nog ingen hemlighet! ;)
#2 Man vet aldrig, rätt som det är så bor det en eller två ljuvliga små nakenfisar hos dig med!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#4 hehe nej!
Ja jag hoppas då inte förlite kan jag ju säga! men har inge brottom.
#5 Fränt
när jag skaffar katt så ska jag göra allt för att den ska gilla att bada, urmysigt!

Åh, jag älskar den där videon!
Här har vi ingen katt som gillar att bada eftersom det inte finns ett badkar. Däremot har har vi en Via som tycker det är riktigt mysigt att duscha.
Det har sina fördelar 
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
haha ja då är det förstårligt!
Haha ja om dom gillar att duscha är det inte fel direkt heller
väldigt trevligt det med kan jag tänka mig!
Gud vad häftigt!

Har jag missat något-har du omplacerat Åke??
Du skriver "skaffat katt" nämligen ..
Hoppas då att Åke i såfall slutat strila och får ett bra liv hos någon för resten av hans liv….
#3 eller ett blötdjur kanske… en sniiigel!!!! *fniss*
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas

Å vad jag skrattat, vilken gullunge….
Nej ,nej:Ingen päls=inte katt för mig.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#10 Åke har åkt tillbaka till hans förra ägare, omplacera honom till ännu en ny ägare är inget alternativ.
#12 Ja helt underbar!
Åhåhå:D Det ser jätteskönt ut i vattnet. När jag badar sitter min kisse på kanten och "är med", hon kan doppa ner tassarna eller ligga på mina axlar så hon ligger lite grann i vattnet, men inte mer:)

Härligt att se en katt(er) som gillar vatten.
Här hemma har vi en kille som tycker det är ok att duscha, men gillar skarpt att leka med vattenstrålar och allt med vatten i. Det roligaste av allt är när matte och husse har lämnat vattenkannan framme på bordet, då kan han tippa om kull den och allt vatten hamnar på bordet eller golvet. Sedan springer han runt i vattnet och blöter ner allt i dess närhet inklusive sig själv.
#15 Haha ja är nog inte så illa det inte
supermysigt
#16 Hahahaha! va sött

haha vilken gullig filmsnutt
Åh vilken gullig badfilm. Tänk om herrarna här skulle gilla att bada så där ;-)
Det är nog något vi alla skulle vilja

vad gulligt .den kanske gillar vatten för den inte har någon päls att fixa ordning sen 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Bad går här hemma under smeknamnet "vattentortyr", katterna avskyr att bada och vrålar som om himmlen föll ner över dem varje gång det är dags. Behöver kanske inte säga att vi badar dem så sällan som möjligt… 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.