Lova Bildbomb

#4 vilken stil hon har tjejen!
Fina Lova, vilken mysig balkong ni verkar ha.

Så fin hon är.När får man se er på en utställning igen?
Stolt ägare till tre La permer
Vilken tjej!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Åh sötast Lova-tova!!! Hon är så vacker och vilken tur att hon sätter sån pli på busen Wiggo vårsol!!!! Heja Lova!!! kram kram!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Härliga bilder!!

Vilken härlig balkong med så mycket blomster, mina odjur skulle rensa rent på en eftermiddag… :/
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#8 Monica, hennes päls är långt ifrån klar så då vill jag vänta…så hon får en chans att tävla mot ngn annan med sina bästa förutsättningar…däremot kommer JAG till Järva i Juli för att titta själv men då är inte du där eller hur?

#7+12 Tack ja vi stortrivs och få sitta där och lukta och titta på allt det vackra - jag vill tillägga att de är ALLTID i sällskap av mig på balkongen, då ni ser att det inte är ngt nät…vi röjer bort stolar och bord och ligger och solar tillsammans på en stor filt ibland…hur nice som helst 

Gulliga prat-Lova….kurr,kurrrrr…..
Vilken vacker balkong..härligt med så mycket blommor..
Men-vill bara varna för hur blixtsnabbt en liten Cornish kan kasta sig mot räcket, och i värsta fall fara rakt över..!
Buffy skrämde livet ur mig som liten unge då jag "en sekund" var ute på min balkong som just då inte hunnit bli innätad..(har bott i ett antal lgh de sista 10 åren..)
Han kom FLYGANDE upp på en bråkdels sekund-och det var bara turen att han inte åkte genom glipan mellan räcket och själva staketet…Mitt hjärta stannde nästan..
Efter det kom inte katterna ut en sekund på balkongen innan nät var på plats..
Bara så du tänker på det,jag skulle ha sele och band på där fastän man är med dom…det går såå snabbt så man fattar det inte förän man varit med om det!
(vi har ju en liten söt-Fuffens här också, som provade på att flyga förra året-med illa skador, han klarade sig ju sig som TUR var efter op.men det kan ju chikan själv berätta om..Vi var dock orolig här allihopa i flera dagar..)

#15 tack snälla för omtanken Annika
men huh vad hände med Fuffens och hur gick det till?
#16: Här kan du läsa om Fuffens balkongfärd …. *huuu* Är så otrooooligt lycklig över att han klarade sig och är lika busig och framåt som vanligt!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Vilka mysiga bilder, och vilken fantastisk balkong du har! Jag vill också ha en massa blommor och buskar, men jag kommer liksom aldrig iväg till växthuset! Sen är jag väl lite orolig för att katterna ska agera "trädgårdsmästare" på egen tass och kratta ut mina blommor i nya formationer…

Kan bara instämma, balkongen ser helt underbar ut och vilka somriga vackra kattbilder! 
Men, vill också som Buffy-co skrev, varna för flying cat syndrome som tyvärr är så vanligt den här årstiden. De små liven glömmer att det är högt om de t ex jagar en fluga eller nå't, såvar försiktig…..

Tack snälla alla ni…mmm ska vara VÄLDIGT försiktig…jag bor ju"bara" på 1:a våningen men det spelar ju eg ingen roll alls ALLT handlar om hur katten faller resp landar…så har vi otur här så kan det ju gå illa iaf…ska på med selarna och linor…åh på sikt näta balkongen…