Bastukatter
Vår nya vana att basta varje lördagseftermiddag har blivit hela familjens favorit. Karin fullkomligt älskar att ligga på nedre laven där det lite lagom varmt och Mauritz har blivit mer och mer förtjust. Från början var han bara inne några minuter, men nu vill han också vara med.
Bäst är ändå att ligga högst upp på eftervärmen, då ligger de kvar i flera timmar. Huset blir totalt dött, inte ett endaste ljud hörs….
mmm njutningslystna snyggingar!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
häärligt för kissarna……och människorna förstås
Åh söta Karin och Mauritz!!!!
De kan konsten att njuta.

Vad härligt utslagen hon ser ut lilla Karin! Låter som en urmysig vana för er allihop.
Så härligt det ser ut. Jag önskar mig en bastu att basta tillsammans med Charlie i, tror han skulle gilla det… Det ser verkligen ut som om de njuter av att basta.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Mmmm vad mysigt!

Myskatter, Vad omtänksamma kattägare ni är som har fixat en bastu åt katterna 
Underbart!

Livsnjutare är dem utan tvekan vilken härlig lördags hobby 

Kanske är det bastun som ger dem de där extra härliga vågorna? 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Myyysigt ser det ut!
Jag förstår nu var Buffy kommer "hänga" om vi flyttar till ett hus med bastu!
Här är det värmegolven i badrummen som gäller….

#7 ja visst måste katterna ha en egen bastu!
Klart Karin och Maurtiz ska ha bastu. Karin är som du vet född i vär bastu precis som alla S*Silkwaves kattungar som föds här hemma hos mig är . Hon är liksom präglad till att bli bastubaderska 
Fyra ivriga katter tigger varje fredag kväll om att bastuaggregatet ska sättas på - fantastiskt att de vet att det är fredag - vete katten hur det går till ?
De bastar på uppvärmning, under den tid vi människor bastar och på avsvalning. De brukar komma fram sent på kvälle varma, goa och härligt lockiga 
#13 - jag som älskar att basta - Jag vill ha en bastu hemma så att jag kan basta med Charlie, låter helmysigt! 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

#13 ja visst har hon präglats! Men, det roligaste är att även Mauritz har börjat gilla det så mycket.
Och Karin säger också till när det är dags, när bastun är uppvärmd och klar att använda. Och när vi först talar om att vi tänker basta idag så bkriker ho mjjaaaaaaaa och ser helt lycklig ut, sötnosen.

min gubbes huskatt älskade att basta när de hade den.
men som det är nu så skulle jag nog inte våga ta in en katt i bastun då vi brukar "bränna på" ganska rejält så det blir nog lite för varmt tror jag.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#13 Aha, det är det som är det hemliga tricket att få de härliga lockarna 
Jag tänker att vi behöver egen bastu (om mina rexar kan har bra päls då…..) Nåjå, jag tycker om bastu också 

#16 ja, vi är ju inte så tåliga så värmen brukar bara bli max 80C. 
#17 och 18, det är klart att Ni måste fixa egen bastu för katterna, de blir nog faktiskt finare i pälsen. 
#19 …och var hade du tänkt vi skulle ha den? På balkongen 

#19, det är det som är lite roligt, finnar badar bastu, min gubbe är finne och uppväxt i bastun (nästan) men jag klarar högre värme än han eller rättare sagt, jag vill ha högre än han. minst 80 grader och sen slänga på en massa vatten
. det är så fantastisk avkopplande .. hehe
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus