Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkatter-i-nöd
Läst 540 ggr
mumsikoff
0

Blå-vit harlequin CRX springer lös på söder!

Sågs senast idag på långholmsgatan. Katten har ett halsand röd/blått och en liten bjällra.

Om någon vet evm som äger katten eller kanske har sålt en katt av den färgen till nån på Söder kan det alltid vara bra att kolla om det är den katten eller inte….

Týcker det är så hemskt att släppa ut (överhuvudtaget katter) en CRX på vintern och bland så hårt trafikerade gator mitt i stan…. :(

emiya
0

Nejmen så hemskt! Hoppas verkligen att katten kommer till rätta fortast möjligt! Stackarn!

Linda357
0

oj, alltid lika hemskt när katter kommer bort, särskilt på vintern när det är kallt och man vet att denna rasen inte har päls för det.

hoppas att den snart kommer till rätta.

EvaG
0

Var det inte rex som sprang lös på söder i en tråd för länge sedan

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Aje-T
0

Kan det vara den som plockaades upp och lämnades till polisen för nå't år sedan? Det är inte klokt hur korkade och ansvarslösa människor det finns.

smirik
0

Det verkar att vara samma katt, inte så roligt att folk inte bryr sig om sin katt Skrikandes

Här var det tidigare inlägg

Medea
0

#2 Tyvärr så verkar det inte som om den här katten är på villovägar, då den setts ett flertal gånger i krokarna. Den är dessutom i gott hull och verkar må bra, så det är helt enkelt något fläppo som medvetet håller den som utekatt.

PetrasLova
0

Fy vad trist…kraken ute, förmodligen (eller vi får hoppas) har de väl haft honom ute MKT och så att han har vant sig att hantera dessa lägre temperaturer Gråter Är han dessutom okastrerad ff så är han väl extra het s.a.s ?

Jag vill ju bara åka in och stoppa in den i min bil men det går inte och sen så får man ju inte stjäla andras katterFot i munnnen

AbigailGabble
0

Det kan ju vara en kisse som verkligen vantrivs som innekatt, det vet vi ju inte. Sen hoppas man förstås att han kan ta sig in och ut som han vill. Och att han är kastrerad, förstås, men det sa de väl att de skulle göra efter förra rymningen?

Lullan1
0

Stackars liten, hoppas verkligen att han kommer in i värmen snart!

Buffy-co
0

Ingen katt ska vara lös utekatt i Stockholms innerstad…..
Detta är alltså mitt i smeten -och mycket bilar har vi inne i Sthlm..

[catze]
0

men det låter ju jätte konstigt och oansvarigt att låta sin katt och rex dessutom springa vind för våg i kylan och i stan. här längtar man ihjäl sig efter en egen rex och så finns det människor som låter sin kisse springa ute hur som helst Ledsen(om, det nu är så förstås)