Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 725 ggr
Mona22
0

godmorgon 5 dec.

uppe och hoppar igen. börjar som vanligt 7:45.

ska strax ut och skrapa bil . hoppas inte låset fryst som igår,
då fick man gå in passagerarvägen och ut samma för det gick inte öppna ens inifrån =D 

godmorgon på er allihopa. hoppas ni får en bra dag =)

Sewena
0

På denna sidan av stan Mona22 så regnar det, ingen snö eller frost i sikte alls..Tror någon att det blir en vit jul??

Här är det lugnt för tillfället…Zeldas mage växer om än långsamt..kanske bara bli 1-2 ungar…men det är spännande iallfall…

Ha en bra dag o hoppas att ni har bättre väder än Västerås!!

RacerDonnans
0

God morgon! Blev inget pluggande igår så jag har desto mer att läsa idag. Det dök upp lite jobb som kom emellan.
Jag har lite panik då jag inte fått upp advents sakerna ännu. Två advent stakar finns i fönstren i övrigt måste jag städa först. Blä…

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Natali
0

Godmorgon.

Som ni ser så har jag bytt namn. (Förklaring kommer senare…Flört).

Jag och sonen fick lite sovmorgon. Jag ville inte väcka honom när han inte vaknade vid sju, så jag sov också ett tag till. Han vakande 8, så vi åt frukost hemma. Ganska mysigt.

Jag ska städa för min far kommer på fredag (Han frågade först om torsdag, som tur var ändrade han sig till fredag, nu på morgonen…*pust* Då hinner vi ju städa lite till…). Så vi har inplanerat pepparkakshus och lussebullar. Hörde nu att saffranet var rekorddyrt. Tur att jag har en alldeles egen saffran då! (En liten röd). Men kan nog inte använda henne till baket…*Fniss*

Sen ska jag på slutkonferens för ett projekt jag gick, som heter Guckuskon. Ska bli spännande.

Ha en bra dag!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Dolleminas
0

Här är det halt och isigt (ok lite snö finns det också…) Har varit i fokus och kikat men inte skrivit så mycket på några dagar (har inte haft nåt att skriva om… Flört)

#2 Om du har 2 ljusstakar i fönstret har du iaf 2 mer än jag fått upp… men idag ska jag försöka mig på den fronten… var i i skrubben för en stund sen och vad hände då?? strömavbrott på hela byn… så jag håller på med julklappsinslagning (finns det nåt roligare julpyssel???, inte vad jag kommer på) och jag inser att Alma tycker nog att det är lika roligt…

Ha en fin dag allihop och kör/gå försiktigt om ni ska ut!!!

cherish
0

Snöyra och snöhögar - riktigt vinterlandskap utanför köksfönstret ….. men alldeles för VITT (= ljust) juh!!! *stön* Hemma med migrän för andra dagen, har läst lite och skrivit lite men nu får jag krypa ner i sängen och vila igen, så hoppas jag bli piggare till i em så jag oxå får vara ute i snön …

Ha en bra dag allihop o glöm inte broddar ni som har det halt!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

kissan78
0

Idag är det något bättre, en mkt god väns 'hårda' ord igår fick mig att 'vakna'. Tusen tack Cherish!! Hoppas din migrän släpper o jag är lessen att du fick stå ut med mina tankar igår när du själv inte mådde bra.

Hoppas alla får en någorlunda bra dag idag!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

PiaW
0

God morgon!!

Åhh vad trött jag blir på det här vädret, det bara regnar å regnar :(

Väntar med spänning på att en kompis ska få sina värkar, jag ska va med på hennes förlossning, men det händer ingenting!! Nu har hon gått över en vecka över tiden, börjar bli rejält nervös.
Jag har förbjudit henne att ringa till mig om det inte är av "rätt" anledning Flört Hjärtat sitter i halsgropen när jag ser hennes nummer. Nu får hon skicka sms om det är något annat ;-P

Ha en bra dag allihop!!

Leffe
0

Vaknat sent som vanligt. Ska sortera en massa papper idag. Här regnar det.
#6 Ibland kanske man behöver en väns hårda men ärliga ord. Har en vän som jag hoppas att h*n har tagit åt sig av mina hårda ord också, men jag tvivlar.

Sköt om er idag

[LillJonna]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hoho.. idag vakna jag faktist tidigt för en gångs skull.. (10)

käkar pan pizza och ska snart börja packa ner alla mina kläder i svarta sopsäckar,  flyttar i helgen förhoppningsvis.. Till en annan 2a, mer inne i stan.. As skönt :)

(min roliga målning av lghn) Haha.