God morgon 4 december
God morgon
I dag skall Iris Hcm skannas så det lite nervöst, jag kommer sitta på nålar på jobbet till jag får sms från sambon som skall åka med henne.
Håll tassar och tummar för oss.
Ha en trevlig dag alla
Jag kan hjälpa till att hålla tummarna! Sitter hemma och jobbar men måste upp på jobbet för att jag varit glömsk, så onödigt! Men det blir nog bra, dags att börja
. Ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här hålls både tummar och tassar för att allt är toppenbra med Iris.
Vi håller också tummar och tassar för Iris här hemma! I övrigt försöker jag få lugnet att råda. Anthon kastrerades ju igår, och allt gick bra, men Peter är tydligen inte den vårdande typen, utan vill hellre passa på att dominera nu när Anthons motstånd är svagt…
Han lurpassar med nackbett var helst han kommer åt, men Anthon är fortfarande lite trött, och försöker smyga undan. Det är allt lite synd om båda killarna! Vi försöker lindra pinan med extra god mat och mycket mys. Det lyckas åtminstone till viss del. 
Själv är jag gräsänka idag, och har dessutom ingen deadline på nåt jobb för en gångs skull. Jag ser fram emot en lugn dag, och kanske en bra film ikväll. Man får passa på när man får hela soffan för sig själv! (Hmm, förutom två katter då.)

Håller självklart tummarna!
Börjar känna mig lite bättre i form efter den långa men roliga helgen.
Har två inlämningsuppgifter till skolan jag är lite efter med som jag måste ta tag i idag, sen har jag akupunkturbehandling runt lunch så efter det lär jag vara lite mosig i huvudet igen.
Bäst att börja plugga nu!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Tack så mycket alla, tror det hade verkning för Iris har Hcm status: normal 
En katt i super kondition sa vet.
SUPER glada är vi.
Grattis, det bådar gott inför parningen!Kram
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#5 Åh, så bra! Grattis!
Sov oroligt i natt, kunde inte slappna av. Satt sen och väntade ända till kl 14.30 idag innan bärgaren kom och kunde ta sig in i vår bil efter mycket sjå! Den var som en fästning, det gick inte att ta sig in i den! Det visade sig att batteriet lagt av. Efter ca tre kvarts bändande och lirkande gick det och sen var det bara att byta batteri. Nu funkar den, jag är dödstrött och 1600:- fattigare! :)
#5 Härligt! 

nyss kommit hem från jobbet. jobbade eftermiddag idag. är helt slut i skallen.
#5 kul att det var okej =)
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
God natt från mig