Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 253 ggr
[Silkwaves]
0

God morgon 12 november

God morgon på er !

I dag är jag tillbaka på jobbet och längtar redan hem till bebbarna, för visst kom Ruths bebisar i går på dag 65 (Min 6:e kull och alla har fötts på dag 65  - otroligt men sant) .

Ska lägga ut ett inlägg med bebbarna sen. Nu ska jag jobba ..snart träffa vår nya myndighetschef (GD) som kommer hit halv nio. Nu blir det en förändringenstid på jobbet.. Bra eller dåligt - Vi få se…

Mona22
0

godmorgon, sitter här och väntar på att klockan ska bli lite mer så man kan åka till jobbet. börjar inte förrän 07:45. fler än jag som är vakna? ;)
hihi. du var en minut tidigare än mig att skriva gomorgon ;).jag som var lite seg..

majsan
0

Grattis till Ruths bebisar..Härligt

Leffe
0

God morgon. Ska försöka hinna föra in lite bilder i Pawpeds idag.
Sköt om er idag

smirik
0

God morgon

Min sista semester dag sen är tillbaka till jobbet. Grattis Anki till 4 underbara bebisar.

Ha en bra dag alla

Dolleminas
0

Gomorron, har skottat lite snö så här på moron… ska till sjukg. om nån timme för nu akupunktur (det körs hårt nu…) för min fot dessvärre känns det ingen skillnad ännu Ledsen, hur som helst så längtar jag till helgen som kommer….

Grattis till bebbarna (har dina katter inbyggda klockor??)

AnnaS
0

Är förkyld idag :-( Jag har ont i halsen och hostar lite, när jag hostar så gör det tokont i luftrören… Kommer nog att sitta hemma och pimpla the idag.

GRATTIS Anki till kattungarna!

achintya
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

godmorgon! idag fyller sambon år så det blev tårta nu på morgonen. Och som jag kämpade med den igår..har insett att det är bra att kolla receptet mer än en gång och inte förutsätta att man kan svänga ihop det iaf. Nu blev det ju bra tillslut ändå.. chokladtårta med apelsinfromage

fick en ny bild av titans uppfödare igår med..blev alldeles varm inombords.. kan det inte bli jul snart

cherish
0

Grattis till Ruths bebbar, Anki! Vi pratade om dem hos Anne i helgen och undrade … :) Vill så gärna se bilder sen på de små underverken!

Krya på er AnnaS och Dolleminas!!

Här sitter jag på jobbet och har häcken full men VILL inte jobba för jag längtar efter mer info om Phoebe och Spike!!!! Ooo, tänk om det blev bebbar i morse - då kommer de 16 januari och jag får hem en tjockis (el halvtjockis) om en månad … *iiiiii*

Kram, kram!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

AnneAlva
0

Godmorgon!

Idag lider jag sviterna efter frossarkvällen igår, mår illa och tycker synd om mig själv. Som mam bäddar får man ligga… Generad 

#0 Grattis igen Anki! Jag längtar efter att få se bilder på Rutans och Steves små underverk! Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Anna77
0

Anki.H Grattis till de små!

AnnaS och Dolleminas Krya på er!

Idag varit inne i Stockholm och shoppat två byxor och en tröja och ett skärp.. Ätit lunch med min bror.

De ringde och ville träffa mig på en anställningsintervju på måndag.. spännande..Var på en i slutet på förra veckan med, bara går och väntar på besked nu!

Ha en fin kväll!

A-M.H
0

Grattis Ankie till babysar….väntar på foton…Kyss