Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 196 ggr
Lullan1
0

God morgon 11 november!

God förmiddag!

Här är allt kaos idag, det är en sån där dag ni vet som det egentligen inte är någon idé att kliva upp ur sängen… Allt som jag tar i går sönder, dessutom har jag fullt upp med att tvätta, sy, packa mm mm. Jag ska jobba i Stockholm nästa vecka, och jag har smått resfeber! Det känns jättespännande, men pirrigt!

Nu ska jag gå ner i tvättstugan, ha en bra dag!Glad

Aje-T
0

God förmiddag! Jag sitter just och förbereder mig för telefonkonferans, ja ibland får man ju jobba konstiga tider….

Katterna hjälper till genom att försöka tugga på alla sladdar, papper och sno pennor ;-)

La_Joz
0

God förmiddag!

Kissarna springer omkring och kikar nyfiket ut på allt liv utanför fönstrena. En fin honkatt strosade precis omkring på altanen utanför, och det var riktigt spännande tyckte både Isa och Mistie. Annars så är det rätt kul att titta på alla fåglar som äter utanför.

Ha en skön dag allihopa!

Eine
0

God morgon här också!I kväll åker jag över till Åbo och hämtar hem en fästman till Jewel of the crown..Låt oss hoppas att hon börjar löpa också medan han är kvar här!.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anna77
0

#0 då måste vi träffas Lullan!

Idag fars dag, ska ge min en trådlös datamus, hoppas han gillar den.

Idag ringde grannen, de har hittat en kattunge, *suck* Ska hjälpa till att lösa problemet, ska bort dit snart, ska sätta in på hittekatterifokus med..

Ha en bra dag!!

Mona22
0

godmorgon , jag är såglad idag då jag nyss varit uppe bland molnen på 1500 meter =D. detta blir en fantastisk dag !

ska till far senare med lite blommor.

majsan
0

Har huvudvärk idag,Syrran och jag sjöng karaoke och åt ost och kex..Det var så halt när jag gick till dem igårkväll..Nästan framme hos dem drog jag omkull och idag är min handled blå och har världens blåmärke på höften..Livsfarligt med pudersnö på isig mark..

Lycka till eine med hämtning av festman..

ha alla en skön söndag..

AnneAlva
0

Goddag!

Sambon tänkte vara gullig och ge mig frukost på sängen i morse eftersom gårdagens morgon blev lite upphackad av ideliga telefonsamtal med grattishälsningar. Glad (Tack förresten för alla era grattis i gårdagens godmorgon-tråd!) Det hela urartade dock ungefär tre sekunder efter att han ställt ner brickan (på vilken det stod thé, flingor och mjölk, mackor och ett glas c-vitamin) på sängen eftersom Lethe vid den tidpunkten i busrace kommer farande i dryga 130 in i sovrummet och välter fling-skålen så att mjölk och flingor flyger i fina bågar ut över hela sängen. Det hela tog ungefär två millisekunder och när Lethe som ett jehu försvann ut genom sovrumsdörren igen satt vi kvar som två fån och bara stirrade på förödelsen utan att riktigt kunna greppa vad som just hänt. Så, vad lärde vi oss? Stäng in katterna innan man ställer ner en bricka innehållande flytande objekt i en säng…

#3 Lycka till med hämtningen, hälsa Åbo från mig! Glad 

#4 Hoppas det går bra med lilla kisseungen. Du gör en toppeninsats!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

majsan
0

Anne s: Oj..har jag missat din födelsedag men Grattis i efterskott…Skrattande

AnneAlva
0

#8 Tack! Skrattande

S*Godreign's Cornish Rex

Anna77
0

#7 skrattade gott…katterna är för roliga! Inte så kul för er kanske men iaf *ler*

pallemaxwell
0

#7 *fniss* fick mig ett gott skratt…. behövdes idag

kissan78
0

God kväll!

Har haft en relativt trevlig helg. Igår var jag o klippte mig (riktigt kort den här gången) o sen på kvällen gick vi över till en god vän m familj o spelade guitar hero, ett kanonkul spel faktiskt! Alla vi fyra vuxna o deras 8-åriga dotter hade jätteskoj, ett spel som passar alla åldrar!
Nu ikväll har jag ägnat mig åt att färga håret i en färg jag aldrig haft tidigare! Kul o se om man trivs i den här!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll alla!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Dolleminas
0

#12 Kommer jag att känna igen dig????

kissan78
0

#13 Jodå! Sån stor förändring blev det inte! ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

RacerDonnans
0

#7 Fniss, antar att du bjöd på den även om det säkert inte riktigt kändes så just då.

#12 Låter spännande!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AnneAlva
0

#15 Ja, vad ska man göra liksom? Man suckar och lär sig läxan helt enkelt. Skrattande

S*Godreign's Cornish Rex

Buffy-co
0

Gratttis AnneS i efterskott..!!!!
Var inte inne här efter godmorgon- i går..
Du verkar haft en bra dag!!Skrattande

Sov gott allihop sedan!

AnneAlva
0

#17 Tack Buffy-co, det hade jag verkligen! Glad Och grattis till priness Mishas fina utställningsdebut!

S*Godreign's Cornish Rex

Anna77
0

Vill se bild på hårfärgningen?!

Sov gott förresten, dax att stänga ner datorn nu!

Leffe
0
Inlägget är låst för nya kommentarer