söker en kissebebis
jag och min man söker efter en liten cornishkissehona som kan få busa runt hos oss. är väldigt intresserad av blåa, lila och ev brun. maskade och spotted är väldigt vackra ;)
har letat efter en vit, oddeye men det känns som man inte kommer hitta någon.
vi är intresserade av utställning och avel så det vore kul om den är lovande för utställning.
runt slutet av januari eller februari får den gärna vara klar.
har ni något på gång ?
har ni något intressant så hör av er så kan vi pratas mer.
även fodervärdskatt är av intresse.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Kika gärna in under våra grupper, kattungar tillsalu - omplacering - och fodervärd sökes/finnes!
Hoppas att ni hittar en liten krullis som kan flytta hem till er!
Lycka till!

S*Hub Cats i Kumla har en kull på sju veckor.Två hanar och en hona finns till salu Alla är maskade.
Stolt ägare till tre La permer

Var bor ni? Jag söker ev. fodervärd till en kattunge i kommande kull/kullar. Såg att ni redan har katt hemma och det är just ett sådant hem jag gärna ser att mina kattungar hamnar i.
Kika gärna in på min hemsida: www.spotless.se

Hej!
Var det måntro du som har skrivit i min gästbok? Jag har en svart hona och en lila hane som letar nya hem. De är 4 veckor gamla idag.

¤3 vi bor i västerås, du bor någonstans i sthlm eller ?
¤4 jag det är jag som gjort det *skyldig*.
.de är för söta dina kissar 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Hej!
Våran choklad (brun) hona ska paras nu så snart hon börjar löpa!
Väntade färger är blå, svart. Med eller utan maskning, med eller utan vitt. Kan även finnas en chans till lila och choklad.
Kolla gärna mer på våran hemsida! :)

#5 Jag bor i Solna (Sthlm). Västerås låter ju inte helt galet.
Jag hör till dem som ibland avlar så att det är möjligt att få vita ungar, dock inte i någon av mina 2 planerade kullar. Men jag hoppas på och räknar med en del höggradigt vitt. Anlag för maskat finns också, samt möjligheten till mönster (tigré mfl.). Färgerna jag räknar med att få är svart och choklad, men chansen finns även för blått och lila.
Lycka till! Du kommer inte att ångra dig när du väl hittat din cornish.