Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 390 ggr
nakenkatt
1

Tisdagen den 19 november

God morgon. Jag har fortfarande ej lärt mig att uppskatta denna tid på dygnet.Trodde nog jag skulle vänja mig men nej.Saknar den tid jag satt med kaffemuggen kl 9 och ej behövde skynda mig till något.Ja så är det,allt kan ändra sig.Imorgon bitti åker vi in till djursjukhuset med Metallica för kastrering.Hoppas nu bara allt blir bra med henne.Och jag hoppas ni alla här får en bra Tisdag.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Vi ska in till stan och handla virke och nät så att vi kan bygga en nätdörr. Mina La Permer ogillar fortfarande min Ryska Prinsessa och förhoppningsvis ska en nätdörr göra att de kan lära känna varandra på ett tryggt och säkert sätt.

Ha en bra tisdag och ta det lugnt ute om det är halt.

Stolt ägare till tre La permer

Mona22
0

trött och sliten men blir en ganska trevlig dag idag. Strax jobb och i kväll så ska vi på julkonsert med jobbet. Gillar egentligen inte julen men ska bli trevligt att träffa de andra assistenterna. man träffar inte dem så ofta då man jobbar själv. Vi trivs jättebra ihop .

Har börjat på ny praktikplats som om jag sköter mig kommer innebära att jag får jobb där. Det är massor med ansvar och mycket uppgifter men jag tror det kan bli väldigt kul och intressant.

Hoppas alla får en bra dag, ska passa på och vila lite och mysa med kissarna.

Leffe
0

Trött, mulet ute. Sitter och spelar tennis med konsolspel  på teven

Eine
1

God kväll alla rexfantaster .Nu tänder vi ljus och läser böcker . Har fått fatt i en serie,Släkten,som handlar om ca 1000talet i Sverige. Jag gillar historiska romaner.Och mycket utspelas runt Uppsala och Sigtuna ..Annars är allt som vanligt.

Ha det mysigt.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora