Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 755 ggr
MonicaLagerquist
0

lördag 3 augusti

Sitter i solen utanför Sollentuna rackethall. Fikar och väntar på att det ska bli dags för bedömning. Ha en bra dag.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

å vad spännande lycka till,återkom med lite info tack.!!!!

Leffe
0

TS lycka till.

Själv funderar jag att ge mig iväg till syrrans kolonistuga. Sedan i kväll lördagens höjdpunkt - speedway-VM

Sköt om er

Eine
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goddagens! Städar och lagar mat i värmen. En av mina allra bästa vänner kommer på besök,det är ett tag sedan vi sågs. Det ska bli så roligt att träffa henne . Ha det gott,lycka till på utställning och vad ni än företar er .🙂

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

noir
0

#3 Vilken härlig bild på kissarna!

Känns som om jag bara scrollar runt här på sidan som ett spöke, lämnar inga avtryck! Har fullt upp med min lilla tös som redan blir 12 veckor. Herregud vad fort det går!

Ha de fint och hoppas ni har fin sol som vi har!

nakenkatt
1

#4 kul att höra ifrån dig.Och många grattis till utmärkelsen ,Sookie var den bästa !!!!

Mona22
1

Fyllde år idag men har varit på bröllopp tills nu. Ska ut och fira mig lite ni är det tänkt.

Leffe
0
Holtan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De var bra varmt igår i hallen! Tror att både människor och katter blev otroligt sega och vi sov alla gott på kvällen!
Många fina cornishar var det!
Min lilla hade problem med hormoner så lite fräs blev det :P Men han fick i alla fall EX1 men blev slagen av en rusian blue i nom (som sedan blev BIS så de är okej ;) )

nakenkatt
0

grattis till ex1.

Holtan
0

#9 Tack!

Leffe
0
Holtan
0

Tack :D