Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Omplacering

Omplacerad katt - är den registrerad här tro?

2018-01-30 09:02 #0 av: SpajjderrWoman

Hej.

Jag har en omplacerad Exotic sedan många år - men jag kan inte hitta vart hon finns registrerad (har kollat på djurid.se), men hon har en KKN 1988-stamtavla för katt.

Så vad gör jag?

Mvh SpajjderrWoman - Låtta Stexå

Anmäl
2018-01-31 19:27 #1 av: VoxBauers

Prova att lägga detta på: https://perser.ifokus.se/  

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2018-02-28 14:37 #2 av: MonicaLagerquist

ta kontakt med WCF klubben Kustkatten.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.