Annons:
Etikettomplacering
Läst 3281 ggr
Josse82
7/1/16, 11:20 PM

Omplacering

Hej! Vi har tagit beslutet att omplacera vår katt Siri. Hon har aldrig riktigt kommit till ro hemma hos oss så behöver hitta en miljö där hon trivs bättre. Hon är 1,5 år gammal, vaccinerad och kastrerad. Vi tror att anledningen till hennes stressade beteende är vår ganska röriga hemmamiljö med barn på halvtid och mycket spring och stoj de dagar barnen är här. Siri tycker dessutom om att hålla koll på sina ägare så när barnen är borta springer hon runt och letar efter dom och kan inte komma till ro. Hon har en kattkompis som är 10 månader som hon fungerar bra med. Men vi tror att hon skulle må bättre i en lugnare miljö och med äldre kattkompisar. Vi vill för Siris skull hitta rätt hem där hon kan må bra.

Annons:
Josse82
7/2/16, 9:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
hei_sta
7/9/16, 2:23 PM
#2

hej! jag är intresserad! :) jag har en cornish-hona på tre år som längtar efter en kattkompis. jag bor i en stor trea och har en inneboende, och vi hänger mycket hemma och tar det lugnt. om du tror detta kan passa er får du gärna höra av dig till mig! min mejl är heidi_kemppe@hotmail.com

MonicaLagerquist
8/21/16, 3:56 PM
#3

#2 Om du skriver på http://rexkatter.ifokus.se/

så får du säkert större respons

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: