Annons:
Etikettfodervärd-finnes-sökes
Läst 1956 ggr
AnnaS
2015-08-03 17:32

Söker ny fodervärd åt min prinsessa Fifi

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fått tillbaka min fina Fifi från fodervärden på grund av allergi och letar nu efter en fodervärd som kan ta hand om min fantastiskt underbara primadonna Smiley heart Hon vill vara ensam drottning och håller just nu på att övertyga mina andra katter att de inte är önskvärda här hemma.
Det jag letar efter är ett hem där hon får vara ensam till en början och för att sedan kanske få en kompis. Eftersom hon redan har fått flytta en gång på grund av allergi så önskar jag ett allergifritt hem eller någon som vet att de klarar av just Cornish Rex. En fodervärd som finns i Värmland, Västra Götaland, Närke, Mälardalen eller Skaraborg. Ju längre bort du bor från Karlstad desto mer självgående bör du vara när det gäller att ta hand om födsel och kattungar. Fifi är en supermorsa och hon har aldrig haft några problem med att vara mamma. Hon älskar uppmärksamhet och kryper gärna upp på axeln och ligger som en bebis där och så gillar hon att tvätta hår.
Är du intresserad av att bli Fifis fodervärd - hör av dig och berätta om dig själv! Antingen här med ett pm eller mail katter@jazz-annas.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: