Annons:
Etikettkattungar-till-salu
Läst 3089 ggr
AnnaS
2015-08-03 17:30

Röd kille vill flytta hemifrån

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Röd Cornish Rex-kille letar nu efter egen familj att busa med. Han har inget emot att umgås med barn utan hoppar gärna upp i famnen på dem och busar och kelar. Han är väldigt trygg, harmonisk och kavat liten kille som spinner så fort man plockar upp honom. Ett ledigt knä blir väldigt fort ockuperat av honom. Först och främst så är han till sällskap, men kan nog ställas ut om intresse finns. Avel kan absolut diskuteras Smiley smile

När han flyttar är han vaccinerad, besiktigad, ID-märkt med chip och registrerad i SVERAK. Han kommer att vara drygt 4 månader vid flytt.

Eventuellt så kommer också hans chokladfärgade bror att vara till salu, men han är just nu under utvärdering.

Cornish Rex är inte en allergivänlig katt, jag har dålig erfarenhet av allergi och rexar och har fått tillbaka de flesta kattungar/katter som har flyttat till allergiker. Därför önskar jag att han får komma till ett hem utan allergiker eller hem till någon som vet att just de tål Cornish Rex. Det är inte kul för någon om katten måste flytta ytterligare en gång.

Kontakta mig gärna på katter@jazz-annas.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: