Annons:
Etikettkattungar-till-salu
Läst 2429 ggr
Josse82
6/24/15, 9:37 AM

Svart liten cornish kille sökes :)

Hej!

Vi går i tankar att skaffa sällskap till vår Cornish tjej som nu är 7 månader gammal.

Barnen i familjen önskar sig en svart ”lillebror” till henne, och jag vill försöka infria dom önskningarna.

Så vi letar nu efter någon som har, eller som framöver får en svart liten kille i en kull.

Vi bor i Stockholm men kan självklart ta oss till andra orter också om rätt lilla katt dyker upp J

Vi bor i en stor villa på 160 kvm med en liten inhägnad tomt där vår katt Siri älskar att vara.

Då vi har barn kan det vara rätt stojigt ibland, men det finns gott om gömställen att smita undan till om man som liten katt inte vill vara mitt i kaoset.

Mvh
Josefin

Annons:
nakenkatt
6/24/15, 10:04 AM
#1

Kolla gärna på min kattunge Amaretto som är 14 veckor och lev klar. Han är ej helsvart men mörk. Hubcatscornishrex.se

lockar
6/24/15, 10:51 PM
#2

Tyvärr har jag ingen svart. Men jag har en svartvit och en rödvit, som är två veckor imorgon.

Eine
6/25/15, 11:39 AM
#3

Vi har inte heller helsvart,bara en brunspotted,en blåspotted och en blå/vit kille. Men det dyker säkert upp någon 😉om ni har is i magen.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Josse82
6/25/15, 3:25 PM
#4

Tack för svar :) Vi har väldigt mycket is i magen så kommer hålla span efter en svart grabb ett tag. Ni som föder upp får gärna ha oss i åtanke om ni skulle få en kull med en liten svart gosse :)

lockar
6/26/15, 7:14 PM
#5

Dolleminas har svart kattunge. Vet inte om dom är till salu.

Annons:
[Wiveka]
8/7/15, 2:57 PM
#7

Jag har en svart hankattunge född 150627, S*Pontemonte's Alfred

www.pontemontes.se

nakenkatt
8/7/15, 4:35 PM
#8

Såg du hade något annars vackert också, maskad hona!

[Wiveka]
8/7/15, 4:53 PM
#9

😃❤️

Upp till toppen
Annons: