Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Avel, genetik och uppfödning

liten trevlig katt pojke vill flytta

2015-06-23 20:04 #0 av: nakenkatt

Amaretto är en crx pojke på ca14 veckor. Han söker en familj där han får bli ompysslad. Amaretto säljes enbart till sällskap och alltså ej till avel. Jag ställer som absolut krav att han ej får vara ute ensam. Vill man gå i sele med honom brukar de vara lättlärda. Vill du se hur han ser ut har jag hemsida.hubcatscornishrex. Amaretto säljes pga ändrade förhållanden hos tidigare familj som skulle hämta honom. Välkommen att höra av dig eller skicka ett mail som första kontakt och berätta vem du är osv. shubcats@hotmail.se

Anmäl
2015-07-01 11:34 #1 av: nakenkatt

Min lilla kille söker fortfarande efter ett hem

Anmäl
2015-07-01 19:22 #2 av: concretecats

Han är så fin. Den familj/person som får honom som familjemedlem kan skatta sig lycklig 😍

Anmäl
2015-07-01 21:28 #3 av: nakenkatt

Tack snälla du.

Anmäl
2015-07-03 10:46 #4 av: nakenkatt

Nytagen bild finns på rexkatter I focus , på honom.

Anmäl
2015-07-20 16:37 #5 av: nakenkatt

Kolla gärna rexkatter i focus så ser ni hur han ser ut. Han väntar på att få flytta till ett varaktigt hem.

Anmäl
2015-07-20 16:40 #6 av: nakenkatt

Amaretto är nu fyra månader.vaccinerad och chippas och besiktad. Han kommer att få en ny vet besiktningen innan han flyttar.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.