Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

God dag onsdag

2015-02-11 11:25 #0 av: nakenkatt

Idag är det onsdag och solen skiner. Jag tänker ta en promenad till jobbet i EM. Skönt när man känner våren är på gång. Jaffa är på dag 38 och mår jättebra. Nu är det bara knappt en månad kvar innan de små ser dagens ljus. Jag har tagit en veckas semester för att få vara hemma med henne när det blir dags.Ha en bra och solig dag !

Anmäl
2015-02-11 11:34 #1 av: Leffe

Jag kommer ta det lugnt idag. Fick i går ett bälte med apparatur runt bröstkorg och mage. Apparaturen ska under två dygn registrera min andning och andfåddhet.

Anmäl
2015-02-11 16:27 #2 av: MonicaLagerquist

Trött efter en tur till Solna och svärmor.

Borde göra lite nytta men orken finns tyvärr inte.

Satsar på en ny dag imorgon istället.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.