Annons:
Etikettkattungar-till-salu
Läst 1987 ggr
[erikkarl1]
2015-01-31 14:19

söker en el två katter

Hejsan söker efter en el två katter men inte för mycket pengar o inte för långt borta ??

Annons:
Calcifer
2015-01-31 14:21
#1

Jag vill inte vara "sån", men om de inte får kosta för mycket pengar, vad händer om en av dem t:ex sväljer en bit snöre och måste akut till vet för op? Jag har en bekant vars katt var med om just detta och hade katten inte varit försäkrad hade det kostat dem över 40 000:- men som tur var behövde de "bara" betala 4000:-.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

ElisabethB
2015-01-31 14:22
#2

Berätta gärna vad du har att erbjuda ett par nya familjemedlemmar…

Inte för långt borta - varifrån?

Istället för att rikta in dig på priset, försök att hitta rätt katter och försäkra dig om att de fått en så bra start i livet som möjligt..

Med tanke på att du är intresserad av priset kan jag nämna att mina två katter kostar ca 1000 kr/mån i fasta kostnader och förebyggande veterinärvård. Så det kostar att ha katt, men det är värt vartenda öre av det!

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

VampireGirlElvira
2015-01-31 14:31
#3

Skriver som #1 & #2. Det kostar alltid att ha ett djur.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

[erikkarl1]
2015-01-31 14:51
#4

Dom ska va sällskapliga , gärna vara vana vid barn med mera lekfulla , rumsrena , lättlärda, gärna kattungar från början , personligheter ,

inu
2015-01-31 15:35
#5

Vill man dessutom ha en raskatt får man vara beredd på att de kostar ett par tusen i inköp. Även en "huskatt" ska man vara beredd på att betala en del för.

http://sirinulot.wordpress.com/

[erikkarl1]
2015-02-05 10:25
#6

Denna kan också stängas då den inte är tillgänglig längre

Annons:
Upp till toppen
Annons: