Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Måndag 26 januari

2015-01-26 07:29 #0 av: MonicaLagerquist

God morgon

Uppe med tuppen idag.

Planen var att sy ett burskynke av tyget som jag tvättade igår men eftersom att jag hade glömt att hänga upp tyget för tork igårkväll så får jag väl hitta på något annat att pyssla med tills dess att tyget torkat.

Tur att det finns gott om annat att göra.

Busa med katterna kan man ju alltid göra.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2015-01-26 07:34 #1 av: Reko

Måndag den 25?

Anmäl
2015-01-26 09:56 #2 av: nakenkatt

Godmorgon. Ny vecka nya saker att göra. Jobba, vara barnvakt,åka och vaccinera katter, ja det är en del som står på listan denna vecka. Men idag blir det lugnt. Ha en bra dag.

Anmäl
2015-01-26 11:17 #3 av: Leffe

Snuva, hosta och febern har gått ner. Orolig för ny lunginflammation.

Anmäl
2015-01-26 11:27 #4 av: nakenkatt

Nu får du vila och vara rädd om dig !

Anmäl
2015-01-26 11:51 #5 av: Leffe

Sitter med Sessan i famnen från 01:00 på natten till 14:00 på dagen. Vi sitter och tittar på tennis.

Anmäl
2015-01-26 11:52 #6 av: Leffe

Halvligger är nog ett bättre ord

Anmäl
2015-01-26 12:12 #7 av: nakenkatt

Bra. Gör inget ansträngande nu och håll dig inomhus.

Anmäl
2015-01-26 12:17 #8 av: Leffe

Sova snart för syrgasleveransen har precis varit här

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.