Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

God morgon den 5 januari 2015

2015-01-05 05:56 #0 av: lockar

Är nu snart på väg till jobbet. Kort dag idag. Blir nästan lika lång resa till och från jobbet som jag arbetar. Ha en bra dag.

Anmäl
2015-01-05 08:25 #1 av: Zelda12

Jag jobbar också idag och varken jag eller katterna förstod vad som hände när klockan ringde efter alla långa sovmornar vi har haft i helgerna. Nu sitter vi och gäspar.

Anmäl
2015-01-05 08:49 #2 av: nakenkatt

Här är det full rulle.Det sista ska packas och en sväng till apoteket blir det också innan allt är klart. Sedan är det äntligen dags att fara till Arlanda och vår resa kan börja.Ha det så bra allihopa.

Anmäl
2015-01-05 09:23 #3 av: MonicaLagerquist

Packar upp och tvättar efter helgens utställning och bakar en kaka så att jag kan bjuda mitt Örebrofrämmande på kaffe och kaka när de dyker upp.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2015-01-05 09:26 #4 av: nakenkatt

Å så trevligt, för det är väl jag som ska få smaka på kakan ? Tänkte nämligen mellanlanda i örsundsbro!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.