Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Juldagen 2014

2014-12-25 10:08 #0 av: MonicaLagerquist

God förmiddag!
Jag fick en ovälkommen julpresent av min son igår.

Hans eländiga förkylning som han haft i två omgångar passade han på att dela med sig till sin kära mor.

Så nu ser jag ut som Rudolf med röda mulen och känner mig matt och småfebrig.

Nåväl det blir väl till att ta det lugnt ett tag och hålla tummarna för att det går över snabbt.

Det finns ju massor av mat och annat gott att mumsa i sig och alltid är det något man kan glo på dumburken.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2014-12-25 11:37 #1 av: Leffe

Säger trevlig fortsättning. Även om det just nu låter lite galet i ditt fall. - krya på dig.

Anmäl
2014-12-25 13:22 #2 av: Gittan

Har precis röjt efter julaftonen med hela släkten samlad. Nu är det lungt och skönt. Barnen är hos sina morföräldrar till i morgon.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.