Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Dag två i årets sista månad

2014-12-02 08:56 #0 av: Leffe

Snart ska man åter iväg för träning. Verkar kallt ute.

Sköt om er

Anmäl
2014-12-02 09:14 #1 av: Leffe

Nu pågår finalen i iFokus sportfoto 2014. Välkommen att rösta om ni gillar bilder och idrott. Klart ni får rösta även om ni inte är sportintresserade

Anmäl
2014-12-02 12:32 #2 av: Eine

Sval ,lite mörk dag utan snö. Har nyss ställt upp ljusstaken i ett fönster och hängt upp en krans av plastbarr och ledljus. Lyser upp lite ,det behövs.Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2014-12-02 13:04 #3 av: nakenkatt

Här väntar ju jag på att Jaffa ska börja löpa, men hon kanske också känner av mörkret. Tror ej jag minns att det var så här förr om åren men man glömmer lätt. lite snö vill jag nog ha på julaftonen i alla fall.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.