Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Cornish 17 november

2014-11-17 09:42 #0 av: Leffe

Ny vecka. Varmt för att vara så här sent på året. Ute tidigt för blodprover. Sitter åter hemma och nu väntar jag på syrgasleverans.

Anmäl
2014-11-17 13:01 #1 av: Eine

Fin dag för att vara november.En tid för vila och eftertanke kanskeVilar huvudet i handen ?Här är lagom sysselsättning med handarbete av olika slag: sockstickning och kokarder. Så lagomGladansträngande. Sköt om er.

bifogar bild på en CRX jag fött upp får några år sedan. han är högt älskad av husse och matte.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2014-11-17 13:49 #2 av: nakenkatt

Här handarbetas det också, ljuslyktor till årets julmarknad. Ute ä det grått och åter grått. Ska strax ta mig till stadens guldsmedsaffär för att välja ut en gåva som vi får när vi varit i kommunen i 25 år. Oj vad tiden har gått fort!!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.