Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 409 ggr
nakenkatt
11/13/14, 11:02 AM

Torsdag 13/11

Då går även denna vecka mot sitt slut. Jag har en lång helg framför mig på jobbet. Vi kör 7-22 fre lör sön så det blir några timmar. Men ledigheterna i veckan är bra.här är allt lugnt. Jaffa har varit på HCM scanning för första gången och det gick väldigt bra, hon var jätteduktig. Ha en trevlig dag mina vänner. Vad ni nu ska hitta på!!

Annons:
Mya
11/13/14, 12:10 PM
#1

Har märkt att det tar längre tid att göra ordning mig på morgonen.
Katterna ska vara med och undersöka vad man tar på sig, då sminkningen pågår eller som jag säger då man klistrar på ansikte  ; )

Men nu ska ju Mizzy-Dio vara med då jag borstar håret.
Hon ska ju så klart bli borstad och hon tycks älska det.
Så det blir till helgen att leta efter ny hårborste till mig, då katten får min gamla.

Det är så sant att veckan närmar sig sitt slut.
Under helgen ska jag och katterna bara slappa, leka och sätta i hopp en djurvagn (eller som jag säger barnvagn till katterna).
Blir lättare för en annan att transportera katterna till veterinären, resa till släkt och kanske vänner med en vagn. Transportburar med två katter kan ta, då man haft problem med axlarna. Sen då man inte har bil eller tillgång till chaffis just nu så kanske detta blir ett alternativ.
Så det blir att se hur Ozzy och Mizzy kommer vänja sig och betygsätta vagnen ^^

Med andra ord intressant helg.
Men främst ska vi passa på att mysa och se på filmer.
Jag har arbeta över sen förra veckan och även denna vecka så man ska njuta att inte göra så mycket. ^^

Silver Fang/ Ginga Babblare : http://gingagalen.blogspot.se/

Leffe
11/13/14, 10:13 PM
#2

Idag har det varit så mulet så det har känts som kväll hela dagen

Upp till toppen
Annons: