Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

God förmiddag 6/11 -14

2014-11-06 11:13 #0 av: Eine

Första snön idag! Snart är det vår igen GladAnnars är novembermörkret trist...Men min nya hobby förgyller tiden .Sticka och virka är kul och jag är väldigt sugen på att lära mig kroka också. Sköt om erVinkar

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2014-11-06 12:26 #1 av: nakenkatt

Snö är det här också minsann, riktigt vitt ute. jag virkar ju också förstås nu är det ljuslyktor i vitt som gäller.

Anmäl
2014-11-06 15:28 #2 av: Leffe

Här i Solna har det snöat mycket också. Som tur är så lär den förvinna på gångbanor och gator.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.