Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

god morgon den 24 oktober

2014-10-24 06:00 #0 av: lockar

Tänk vad tiden går. Idag är det två månader kvar till julafton. Ha en bra dag.

Anmäl
2014-10-24 10:34 #1 av: nakenkatt

Ja det är inte klokt vad tiden springer iväg, tyckte ej det var länge sedan det var jul. Här i sydnärke hade de lovat snö inatt på väderleksrapporten, men det ser jag ej i alla fall. jag ska packa ner lite kläder mm för imorgon ska vi ut på skaldjurskryssning med Birka. Ha en riktigt trevlig helg mina vänner.

Anmäl
2014-10-24 13:16 #2 av: Leffe

Jo nog går tiden fort. Idag känns det småkalltinne så jag undrar hur det är ute

Anmäl
2014-10-24 14:00 #3 av: inu

Idag har jag utmanat min simultankapacitet kraftigt! Kattungen älskar vippan och storkatten älskar laserpekaren. Svårt när de båda vill leka samtidigt och man bara har två händer...

Trevlig helg allihopa!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.