Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Cornish 23 september

2014-09-23 07:57 #0 av: Leffe

Sista tidiga morgon på ett tag. Nu är det träffen på Thorax PAH-emhet. Nya given att några patienter ska få träffa alla ansvariga samtidigt. Alltså läkare, sköterskor, sjukgymnaster, kurator osv. Kan nog vara en bra grej.

Anmäl
2014-09-23 08:43 #1 av: MonicaLagerquist

God morgon

Pysslar och plockar lite här och där.

Borde gå ut i syrummet och röja samt se till att allt från båten kan flytta in.

Går även i väntans tider.Jag har beställt ett STOOORT dockhus från England och fick just ett mail att det kommer att dyka upp här på måndag.

Sen har jag ju 12 kattungar som ska pysslas  och pussas det tar en massa tid.Förstår intew hur folk har tid att jobba när de har kattungar.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2014-09-23 09:47 #2 av: Eine

God morgon! Fin höstdag,bara att konstatera att det är betydligt svalare än det var i juliFryser men snart är det Jul och jag längtar redan efter den 7 januari av en alldeles privat anledning!Hjärta. Och då är vi redan på väg mot våren igen. Ack ja. I dag blir det iaf  liten Finlandskryssning. 

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2014-09-23 13:31 #3 av: nakenkatt

jaha du Eine  den 7 januari längtar jag också efter då åker vi på vår årliga utomlandsresa. i år åker vi till Futuventura,  vet ej om det stavas så. men nu får vi först njuta av fina höstdagar!!!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.