Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

God morgon 21/9 2014

2014-09-21 09:36 #0 av: Eine

Underbar natt,härlig morgon och en ny dag i dag . Sköt om er

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2014-09-21 12:18 #1 av: Leffe

Sov till 12 idag. Det var ju alldeles för lång dag igår och vinet var väl också en liten bov i dramat. I morgon blir åter en tidig dag för då ska jag passa syrgasleveransen som kan komma när som helst mellan 8 och 17. Tisdag blir också tidigt för då ska jag på kurs om min sjukdom PAH. De har börjat med lite nytt på Karolinska. Några patienter får träffa läkaren, sköterskorna, sjukgymnaster, arbetsterapeut, kurator. Alla på en gång och prata om sjukdomen.

Alltså uppe tidigt tre dagar av fyra - herre jösses jag kommer att bli ett vrak.Gäspar

Anmäl
2014-09-21 12:39 #2 av: nakenkatt

Här regnar det och är allmänt trist. Gubben håller på med söndagmiddagen så får se vad det bjuds på. Själv inväntar jag maten med garn och virknålen.

Anmäl
2014-09-21 16:13 #3 av: Eine

#1 Lycka till. Antar att du har massor att ge till den träffen Glad

#2 har du bebismönster. Dvs bebiskläder förstås Skrattar..och som du vill dela med dig av?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.