Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 310 ggr
nakenkatt
2014-09-08 11:25

Måndagen den 8 september

Eller god förmiddag. Är lite sen idag efter jobbarhelgens alla  timmar. Här regnar det och folk går förbi med uppfällda paraplyer. Har inga speciella planer för dagen. Med katterna är det bara bra och den nya flickan har kommit fint in i kattgänget. Planerar lite smått för hösten , skulle gärna vilja  åka på en utställning i oktober och så har vi vårat eget KM i nerikes i November. Alltid kul att ha något att se fram emot. Ha en trevlig dag allihopa önskar vi i Kumla.

Annons:
Leffe
2014-09-08 11:52
#1

Skoj att den lilla tösen fungerar med de andra.

Här hemma försöker solen tränga fram, men den verkar ha det svårt. Själv sitter jag och väntar på ny leverans av syrgas.

MonicaLagerquist
2014-09-08 12:40
#2

JÄVLA SKITDAG!
Vi förlorade nyss Tamaras vackra maskade pojke.Har blev lite slö igårkväll och nu på morgonen hade han tappat en hel del i vikt och för en liten stund sen började han krampa och nu är han borta.

Stolt ägare till fem La permer

Eine
2014-09-08 12:41
#3

Här är solen framme och det känns lagom varmt och skönt. Sköt om er i dag!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2014-09-08 12:48
#4

#2 nej så tråkigt Monica, beklagar verkligen.

Eine
2014-09-08 16:14
#5

#2 Tråkigt 😕

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mya
2014-09-08 19:16
#6

Så vi är tillbaka från "lilla mini semstern".
Det var fredag till måndag  vi var Värmland hos mina familj och bara hade roligt.

Katterna Mizzy & Ozzy förde låda,med sina ljud/musik mjavo nästa hela vägen , men sen så tycke de anpassa sig snabbt.
I ett stor hus finns det verkligen mycket att göra och springa.
Så på kvällarna var de lite utslagna i soffan, då vi såg på tv:e.
De har varit ute korta stunder i sela i trädgården och tagit nya höjder med klättring på möbler  och annat hos mina föräldrar. Men det har gått riktigt bra.
Både Ozzy & Mizzy har varit så sociala och envisa. Det tycke det var så roligt med att folk kom och hälsade på. Och senare på Kvällarna/mornarna  så gick de och letade vart folket höll hus.

Så idag blev det lång åkning tillbaka till Örebro. Vilket gick rätt bra, nog att Mizzy pratade nästan hela vägen. Men sen somnade de både i transportburen.

Nu har vi alla tre sovit då vi kom hem och katterna tycks vara pigga.Kanske lite fundersamma vart det stora huset tog vägen.
Nåja de är hemma och tycks ta det lugnt.

Silver Fang/ Ginga Babblare : http://gingagalen.blogspot.se/

Annons:
nakenkatt
2014-09-08 19:24
#7

Kul att det funkar så bra med katterna.Dio var min favorit i kullen. Hon var så speciell men tyvärr lite vindögd.

Mya
2014-09-08 22:59
#8

Ah ja, denna dam är så charmerade och härlig.
Mizzy - Dio (som jag kallar henne) är den som är riktigt envis och den som mer än gärna lägger sig i knäet eller famnen. Hon har lyckat charma sig in i familjen med sina special sätt och röst.
Nog att Ozzy gubben är den som ofta om inte alltid kommer fram och hälsar på folk, mer han som tar första steget.

Så jag är så tacksam för att fått dessa små rumpnissar och charmtroll i mitt liv.
Och så klart familjen föll pladask för de både charmtrollen

Silver Fang/ Ginga Babblare : http://gingagalen.blogspot.se/

Upp till toppen
Annons: