Annons:
Etikettfodervärd-finnes-sökes
Läst 2064 ggr
Skeppstedt
7/6/14, 2:56 PM

Underbar cornish hona söker nytt hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**Hej alla kattälskare!
**
För tre månader sedan köpte jag och min sambo vår första cornish. Det blev en hane och kallar honom Kuzco. Han är ett riktigt charmtroll! Alla som träffar honom skämtar om att de ska sno med honom hem. Haha. Men nu är det faktiskt så att hans syster letar efter ett nytt hem! :D 

Denna fantastiska hona söker ett nytt permanent hem! Hennes mamma har tröttnat på henne och tycker det är läge nog för henne att finna sin egen familj. Hon flyttade nyligen till ett nytt hem, men tyvärr så drabbades de av en kraftig allergi och kan därför inte ha henne kvar, så läget har nu blivit akut! 

Honan har ett fantastiskt temperament och är väldigt social och ska vara med överallt! Hon heter SE*RexOfSweden's Billie Jean och föddes 2014-01-07, hon är med andra ord 6 månader. Hennes fyra kullbröder (varav min Kuzco) har redan funnit sina rätta hem och nu letar hon efter sitt! 

Billie Jean är tänkt att ingå i RexOfSweden's avel och i framtiden ha en till fyra kullar beroende på avtal. Därför letar hon nu efter en fodervärd, gärna med utställningsintresse. Men det är absolut inget krav! Du bör bo i Stockholmsområdet. :)

Kan du ge min katts syster ett kärleksfullt permanent hem? Tveka inte att höra av dig!

Jag hade själv gärna tagit mig an henne, men tyvärr så blir det lite trångt med två människor och tre katter i en tvåa på 43 kvm. Men jag hoppas det finns någon där ute som kan ge denna tjej allt det hon behöver! :D

Annons:
Upp till toppen
Annons: