Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 297 ggr
[Wiveka]
6/28/14, 9:33 AM

Lördag 28 juni

Idag ska jag vara hundvakt åt två av syrrans hundar då hon har den tredje med sig på hundutställning och hennes man är på MC äventyr på Gotland.

Det är en Ridgeback och en Foxterrier, båda hanhundar. Ska bli spännande då foxterriern har energi för 10 ridgebacks ;)

Annons:
Leffe
6/28/14, 11:52 AM
#1

Då har du att göra. Själv hade jag tänkt åka in till stan och kolla lyxkryssare. Det ska tydligen komma fem stycken till Stockholm den här helgen. Den planen sprack då jag nu såg att jag glömt sätta elrullstolen på laddning.

MonicaLagerquist
6/28/14, 12:05 PM
#2

Här kommer det en skur regn med ojämna mellanrum.

Ska väl ta mig i kragen och då över till grannen med deras husnyckel. De har varit bortresta och jag har vaktat katter och hus.

Vi har ju en hankatt på besök och han har parat klart men blir kvar en vecka till så nu testar vi att ha honom lös i huset tillsammans med de honor han parat.

Det fungerar hyfsat  bra.Tjejerna är lite tuffa mot honom men det är så trist att ha honom instängd.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
6/28/14, 12:20 PM
#3

regn och regn i staden. jag har också varit djurvakt åt en råtta som kommer ibland när familjen reser bort. Den har precis åkt hem nu. Men vi har också hästar och kaniner i vår vård nu, dottern är i Strömstad hoppas ni andra har lite sol dag.!!!!!

Upp till toppen
Annons: