Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 259 ggr
MonicaLagerquist
2014-06-23 09:32

23 juni

God morgon

Ställde klockan på sju,vaknade sex.Sonen och svärdottern kom vid åtta för att vi skulle köra dem till sjukhuset.

Svärdottern kollar i kalendern och inser att det är imorgon han ska vara på sjukhuset. Nåväl morgonstund har guld i mun.Det blir till att kliva upp imorgon också.

Frågan är vad jag nu ska hitta på att syssla med idag.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
nakenkatt
2014-06-23 10:27
#1

Jag sitter på mitt jobb med en mugg kaffe och planerar min dag. Läser tidningen om allt hemskt som hänt i Nerike sista veckan. Sånt som inte borde hända. Man får sig en tankeställare,vad är det s händer i vårt samhälle? Nåväl livet går vidare och ikväll ska jag få träffa små krulliga cornish barn. Det ser jag fram emot!!

Eine
2014-06-23 11:38
#2

TS,bättre man missar åt rätt håll så att säga! Känner jag dig rätt så har du massor att syssla med😃

#1 Kul ! Hälsa så gott. Du får meddela vad du kommit fram till 🙂

Och ang allt elände som händer,det är hemskt trist,men man får gå vidare och vara försiktig!Varna sina nära och kära…..🤔

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
2014-06-23 12:32
#3

Tyvärr går det åt fel håll i världen.

Idag ska det provianteras kattmat

MonicaLagerquist
2014-06-23 14:41
#4

Fick ett anfall av energi så nu har jag sorterat och fört in en massa kvitton som legat som ett dåligt samvete.

Nu är det ordning igen.

Bokför ju allt på datorn och ibland drabbas jag av latmasken och lägger kvittona i en låda för att senare lägga in dem.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2014-06-23 19:39
#5

Jo jag har varit och tittat på underbara cornishbarn ikväll. i den ena kullen var det tre flickor. En svartsköldpadda med vitt, en underbar svart och vit , och en helsvart. kull nr 2 var det två små bebbar en vecka. Den ena var röd och vit, en liten grabb. och slutligen en till paddtjej. Jättekul med ett litet studiebesök hos en uppfödare i grannkommunen.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: