Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Trevlig helg

2014-06-05 23:50 #0 av: Leffe

Ha nu en trevlig helg allihopa.

Anmäl
2014-06-06 08:40 #1 av: nakenkatt

God morgon. Jag är på plats på jobbet denna nationaldag. Allt är lugnt för alla som bor här sover som bäst.Det är soligt och vackert ute, så jag hoppas på en fin kväll med lite grillning hemma på altan. Trevlig helg.

Anmäl
2014-06-06 09:56 #2 av: MonicaLagerquist

Här lyser solen lite tveksamt.Hoppas att den kommer lite mer framåt dagen.

Mannen ska ut och åka ångbåt,själv ska jag pyssla lite hemmavid.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2014-06-06 11:10 #3 av: lockar

Trevlig helg. Här är det mulet. Hoppas det är uppehåll så jag kan grilla ikväll.

Anmäl
2014-06-06 14:20 #4 av: Eine

Glad Nationaldag! Jag älskar Sverige Kär

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2014-06-06 23:50 #5 av: Leffe

Jag var först på Gärdet och såg bland annat galopptävlingar. Sedan blev det Skansen och firandet där. 

Anmäl
2014-06-07 10:59 #6 av: Leffe

Nu lördag ska jag iväg och titta på något jag aldrig sett live förut - hästpolo

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.