Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

God morgon Fredag den 30 Maj

2014-05-30 10:35 #0 av: nakenkatt

Då var det äntligen Fredag. Jag sitter och läser ett stort och tjockt häfte om diabetes. I eftermiddag ska jag skriva prov om det. Nya regler som kommer när man jobbar. Men tror det ska gå bra. Ikväll bär det iväg med husvagnen för några dagars avkoppling.Önskar er alla en bra helg med mycket sol.

Anmäl
2014-05-30 10:38 #1 av: nakenkatt

Jaffa önskar trevlig helg.

Anmäl
2014-05-30 10:41 #2 av: nakenkatt

Bilden på henne försvann!!!!

Anmäl
2014-05-30 11:10 #3 av: Leffe

Trevlig helg.

Här regnar det!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.