Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 150 ggr
MonicaLagerquist
2014-05-26 08:30

God morgon 26 maj

Packar upp,diskar och tvättar allt som vi haft med oss i helgen.

Ska väl straxt börja baka lite tårtor och städa av så att vi kan ta emot ev gäster framåt dagen.

Är trött men går fortfarande på adrenalinet efter helgens utställning.

Inge BIS-ar och sånt men en CH och en IC och tre CAGCIB har vi med oss hem.Tamara blev utan cert tyvärr men är man naken så är man.

Tamara fick två toppenfina bedömningar och domaren igår beklagade djupt att hon inte hade någon päls för han tyckte att hon var gårdagens bästa CRX. Nåväl förhoppningsvis kommer väl hennes päls. Nu får hon vila från utställning och kommer att paras framöver.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
nakenkatt
2014-05-26 09:42
#1

TS grattis till resultaten. jag vart allt lite avis på er när jag fick ta cykeln och åka och jobba istället.

Nu är det ny vecka och nya möjligheter. idag är det ny vecka och nya möjligheter. Lite mulet och ej så varmt idag, men det gör ej så mycket tycker jag. Ha en trevlig dag och en bra vecka.

Leffe
2014-05-26 10:03
#2

Grattis.

Soligt idag så det blir åter en tripp till Skansen. Hoppas på färre människor där idag än i lördags

Leffe
2014-05-26 22:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Fast idag var det fullt av skolklasser och dagisbarn

Eine
2014-05-27 09:54
#4

Grattis Monica! Det är ändå cert och titlar som tar katterna vidare i karriären. Tråkigt med naken tjeja,men sån var ju min Cous cous också. Anne Gro sade samma sak om henne som domaren sa om din Tamara. Men Cc fick aldrig ngn ordning på pälsen. Dock har hon fått kullar och de flesta är mycket välpälsade. Så var inte ledsen om det inte blir så mycket krull,hon kan bli en snygg och bra mamma.❤️

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: