Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 521 ggr
Dragonrebell
2014-04-14 18:26

Happy Cat?

Jag undrar om det är någon härinne som använder det fodret? För- nackdelar etc vore intressant att få veta. Mina föräldrar har börjat att använda Happy Dog till sin hund och det är därför som jag blev lite nyfiken på hur Happy Cat fodret är?

Annons:
MonicaLagerquist
2014-04-14 20:09
#1

Fågelköttmjöl (13%), grevar, rismjöl, majs, majsmjöl, lammmjöl (8%), fågelfett, nötfett, potatisflingor, leverhydrolysat, sockerbetmelass, torkad lever, pressrester av Ãpple (torkade, 0,7%), pulvriserade hela Ãgg, natriumklorid, jäst (torkad), kaliumklorid, korn (fermenterat, 0,3%), alger (torkade, 0,2%), linfrö (0,2%), cikoriarot (0,04%), kronärtskockor, maskros, ingefära, björknäver, brännessla, salvia, koriander, rosmarin, timjan, lakritsrot, kamomill, älgört, vild vitlök

Nej tack jag ger mina katter kött ben och inälvor det som katter är gjorda för att äta.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2014-04-15 09:01
#2

Efter nio års användning av RC gick vi nu i vintras över till  Acana ,katterna accepterade det snabbt, och det innehåller ju kött också,och jag tror det är det naturliga för katterna.

Eine
2014-04-15 11:51
#3

Använder inte mycket torrfoder,har aldrig provat Happy Cat. Mina får mestadels rått kött o ben,svensk burkmat och delvis torrisar. Oftast Porta 21 ,men jag kan även ta någon annan påse ( Hill´s,James Wellbeloved,Orijen etc) ibland.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Dragonrebell
2014-04-17 22:00
#4

Okej. Ja, jag är mest lite nyfiken på hur det är. Själv så kör jag med torrisar (RC) morgon och kväll och däremellan blötmat.

Upp till toppen
Annons: