Annons:
Etiketthälsovård-skötsel-omvårdnad
Läst 5349 ggr
nakenkatt
2014-04-11 16:11

Kattkläder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst kan katten ha kläder ibland. Men gillar dom det? mina sphynxar har en tröja på sig efter att de badat vilket ju kan vara skönt då de lätt kan bli frusna. När Eddie är varm igen visar han tydligt att han ej vill ha kvar sin tröja genom att försöka rycka bort den. rexarna har jag provat några småstunder med tröja men inget de gillar speciellt.Förlåt mig om jag skriver om sphynxar men vill visa er en bild.Det är en rysk mannekäng uppvisning för katter! man kan ju få tycka.

Annons:
Eine
2014-04-12 12:29
#1

Mina har verkligen sluppit att klä på sig. De har ju egen päls 😉

Nakenkatter kan jag förstå om man sätter på en tröja efter bad eller vid resa i kallt väder etc. har en känsla av att det är husse och matte som tycker det är gulligt med kattkläder,snarare än att katten verkligen behöver det.Men det är bara min enkla åsikt.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

A_KickEm
2014-04-12 12:35
#2

Någon liten tröja när det är befogat, men det där…Nä fy - de är katter o inte leksaker. Det finns leksaksaffärer där man säljer Barbiedockor och liknande!

nakenkatt
2014-04-12 13:17
#3

#2 ja jag trodde inte mina ögon när jag såg den här bilden.kan tänka mig att en del icke kattägare skulle se det som en komisk bild. Men jag blir ledsen.

Mona22
2014-04-12 13:36
#4

Tycker det är ren idioti att ta på djuren kläder om de inte behöver det. För vems skull är det egentligen? Inte är det djurets iallafall.

Upp till toppen
Annons: