Annons:
Etikettomplacering
Läst 3603 ggr
monica38
2014-04-11 10:04

3 omplaceringar

Tyvärr visat sig att våran son är allergisk mot våra 3katter, vi behöver omplacera dom snarast. Ivan, är en grå cornish som fyller två år i juli, är utställd ett par ggr men gillar det inte så han trivs bäst hemma. Lillstrunpa är 9 mån, ett riktigt energi knippe, hon är svart-Harlekin, vart utställd med fina resultat. Ramses fyllde två år i februari är röd, utställd en heldel med kanon resultat, vann på scandinavian winner bl.a Detta är med stor sorg som ni kanske förstår kommer vara noga med vart dom hamnar. Finns intresse så skriv ett mail och berätta vad du/ni kan erbjuda för hem. Mail adress: monicasorfeldt@hotmail.com

Annons:
concretecats
2014-04-11 11:49
#1

Men Monica. Är hemskt ledsen för er skull.

concretecats
2014-04-11 12:02
#2

Men Monica. Är hemskt ledsen för er skull.

monica38
2014-04-11 12:12
#3

Ja det är som en mardröm som man hoppas att man ska vakna upp ifrån.

nakenkatt
2014-04-11 12:49
#4

Vad ledsen jag blir för din skull Monica.Har ju träffat dig några gånger eftersom vi bor ganska nära varandra. så ledsamt och du har så fina katter.Men barnen går ju naturligtvis i första hand nu. Min dotter har precis fått gjort sig av med allt i djurväg ,bla en jättefin hund.hennes treåring är också mjölkproteinallergisk så de har fått ändra allt i kosten.Men visst är det så att det kan bli bättre när barnen blir stora?Hoppas verkligen det.

monica38
2014-04-11 13:09
#5

Nakenkatt: Tackar är så tråkigt, ja endel kan växa bort, men inte allt, vår son är ju multiallergisk med snabba kraftiga reaktioner tyvärr, men hoppas att det ska bli bättre, men katterna kan trigga hans allergi eller gör så det kan bli ännu värre :( han har ju fått astma också det har han inte haft förut så nu känner jag att jag törs inte ha katterna kvar.

Sorligt är det.

lockar
2014-04-11 22:02
#6

Ledsen för er skull, vet hur ni mycket ni tycker om katterna. Men hälsan går före. Hoppas ni hittar bra hem till katterna. Hör gärna av dig så jag vet vart Ivan flyttar. Kram på er.

Annons:
monica38
2014-12-01 14:40
#7

Alla katter har fått nya kärleksfulla hem för länge sedan, har inte orkat skriva om det bara, så hem till dom är redan löst! Jag kan inte svar på mejl av någon anledning, får inte ordning på det, flera som fortfarande hör av sig.

nakenkatt
2014-12-02 13:05
#8

Skönt att det ordnat sig för katterna Monica.

Upp till toppen
Annons: