Annons:
Etikettövrigt
Läst 1242 ggr
nakenkatt
4/1/14, 8:15 AM

Eddie tjejtjusaren

Min lilla Jaffa har börjat löpt för första gången, nu elva månader.Hon rullar sig på golvet i solen och får ur sig de mest högsta toner jag hört.De andra gamlingarna av ras cornish rex tar det hela med ro tycker nog mest hon är jobbig.Tango lunkar sakta därifrån in till sin sköna säng.När man är gammal vill man ju ha lugn och ro och slippa höra ett sånt här oväsen. Men det bor ju också ett par nakna familjemedlemmar här.och den som älskar detta är Eddie en riktig casanova. han tar tag i Jaffas nacke och ställer sig över ,blir ej värre som tur är. Vilket resulterar i att hennes nacke blir tufsig blöt och ful.Nej inte märks det att denna man är kastrerad vid sex månaders ålder.Han ska också vara hjärtsjuk till råga på allt, vilket jag bara blir påmind om varje kväll när jag ger honom medicin. men nu får han vara i katt rummet med sin nakna kompis när jag jobbar.Börjar bli trött på dessa närmanden. han ser så sur ut när han tittar på mig med sin rosa rynkiga uppsyn.men håller man på med dessa sexuella trakasserier får man stå sitt kast, Eddie.

Annons:
Leffe
4/1/14, 9:44 PM
Eine
4/2/14, 7:05 PM
#2

Katter lever sitt eget liv😃

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: